• Justina

Oups, lite snabb.....

SMÅLAND ska det vara givetvis, närmare Växjö!

• Svar på tråden Oups, lite snabb.....
  • drea

Åh grilla, gott!
    Det gör vi ofta, har grill på balkongen, så det är bara att ta ner markisen om det regnar för mycket!!

• Annica_B

Cheerful

Hehe...jo, det är klart...

• Hej baberiba

drea

har alltid vilja åka till Afrika speciellt sydafrika men jag kommer aldrig iväg...

Måste ha semesterdagar att ta ut och pengar......kanske kan få lite av din pappa.....:D:D:D:D:D

• drea

Det var INTE bättre förr kan man konstatera!

• drea

Cheerful,
    Bröllopsresa kanske?

Dit vill vi åka, men jag tror inte vi får råd... men en vacker dag kanske?!

• Hej baberiba

drea

Ska grilla nötfärs med tacokrydda i som man formar avlånga och trär på grillspett och kycklingfileé som är ingojsade i matlagn.yoggi med tacokrydda i....mmmm....så gott........till detta har vi viktväktar pommes, sallad, bröd och vin......mmmmmmmmm.........

• drea

Åh mums!!

Viktväktarpommes? Que?

• Hej baberiba

drea

Noop ingen bröllopsresa.... min m2b måste jobba efter bröllopet. Jag tom hade bokat en resa till södra Italien....men det gick åt skogen......

Min m2b sa: "vi kanske kan åka till Thailand febr. nästa år".....men hallå jag vill ha bröllopsresa i anslutning till att vi gifter oss !!!....hur kul är det att gifta sig en lördag för att sen jobba på måndag....

Vi var i Thailand för tre år sedan som backpacker helt underbart var det.....:D

• Hej baberiba

drea

Ja det finns Viktväktar pommes, så goda....mycket godare än vanliga pommes.

Jag köper dem på Ica....En grön påse...har precis kommit ut....

• drea

Vi ska inte heller åka på resa direkt efter, kanske vid jul eller först nästa sommar. Jag är ju lärare och kan inte ta ledigt hur som helst...

Vi vill åka till nåt vinland, och inte Frankrike. Kanske Chile, om det är billigare än Australien eller Sydafrika. Min kille föreslog Kalifornien, men där har jag redan varit och kollat på vingårdar. Vi får se...!

Svar på tråden Oups, lite snabb.....