Oups, lite snabb.....
SMÅLAND ska det vara givetvis, närmare Växjö!
SMÅLAND ska det vara givetvis, närmare Växjö!
Åh, måste kolla om de finns på mitt ICA också!
Jag ska på konferens helgen efter vårt bröllop, så vi får vänta med resa till efter det... Men jag tror det kan vara rätt skönt att "landa" och riktigt suga på dagen B lite först och SEN åka! Annars kanske det kan gå lite för fort alltihop liksom?
Oj, jag gjorde sonen sällskap i TV-soffan och tittade på sommarlovsmorgon en liten stund och vad händer....? Ni skriver 4 sidor på 20 min
Ceerful: gillar ni tacokrydda? :D
drea
Jag har också varit i Kalifornien. Var du i San Fransisco då. Man åker över GoldenGate till vindistrikten.....såg du "Falcon crest"?? det gjorde jag och jag köpte vin därifrån....
Jag jobbade som Au-Pair i Kalifornien i Silicon Valley "Los Altos Hills"...en timme med bil söder om San Fransisco.
Vi ska inte heller åka någonstans efter bröllopet. Hoppas det kan bli nästa år.
A+J
Ja det är gott !!:D:D:D:D:D:D:D:D
Men jag ville ha ett tema liksom....då bliev det mexikansk inspirerat....
Kan faktiskt grilla med annan krydda oxå och olika marinader med olika kött....:D:D:D:D:D:D:D:D:D
A+J
Vad kan vara viktigare än oss här på BT i detta forum??....:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
Här kan man inte vara borta mer än högst ett par sekunder........
Min sömmerska ringde igår. Jag ska åka och prova klänningen för första gången på sändag. :D :D :D :D :D :D Såååå spännande.
Hähä... Näpp! Fikapauser tillåts endast i nödfall. Och då endast för intag av GB Sandwich.
A+J
Iiih vad kul!
Jag tror det kommer att vara ett av de starkaste känsloögonblicken före bröllopet faktiskt... Att få prova sin brudklänning! *suckar* Jag längtar...