• Justina

Oups, lite snabb.....

SMÅLAND ska det vara givetvis, närmare Växjö!

• Svar på tråden Oups, lite snabb.....
  • A+J=27/8-05

cheerful: Ja, det är väl tänkt att det ska vara lite älvklänning över det hela. Men jag vet inte vad jag ska göra med huvet. Trä en påse över kanske :D

Jag har så kort hår att jag inte kan göra annat än en liten tuppkam.

Drömde förresten IGEN om hur jag stressade till bröllopet, var på fel ställe, klatade knallrött läppstift över hela ansiktet och .... kaos.

• Annica_B

Cheerful

ALLT som syns på MIG är viktigast. Klänning, hår, blommor, makeup och skor. Sen temat, festen, trycksakerna. DÄREFTER m2b.

• A+J=27/8-05

drea: Ja, det tycker jag också. Vi ska ha festen i trädgården så jag hoppas det ska gå bra med släp. Det ska sys en liten ögla längst ut så att jag kan trä upp släpet på fingret när vi dansar också.

• A+J=27/8-05

Annika: Med den såsen så kommer du alltid vara inbjuden på deras grillfester. :D

• Hej baberiba

A+J

Vad gott !! tack !!

Nä ingen påse......fråga din frisör hon kanske har bra tips till dig....kan du inte ha en liten slöja baktill i nacken och tiara....sen bara ha håret enkelt...

• Hej baberiba

Annica_B

Bra sagt !! håller med....:D:D:D:D:D:D:D:D

• A+J=27/8-05

cheerful: Jag ska fixa makeupen själv. ELler rättare sagt så ska jag få hjälp av duktig bröllopsgäst.
    Håret är så kort att det inte finns något att fästa en slöja i. Om jag inte limmar fast den men det blir så kladdigt då. Det är nog bättre att häfta fast de.

• Hej baberiba

A+J

Oj har du så kort hår....men välj en tiara till så blir det fint....en fin detalj i håret.....

• Hej baberiba

A+J

Ska du göra håret själv ?

• A+J=27/8-05

cheerfull: ja, jag tänkte det. Funderar på att göra en enkel krans av murgröna till både mig och m2b att ha i håret.

Ja, en till oss var alltså. :D :D :D :D

Svar på tråden Oups, lite snabb.....