• Justina

Oups, lite snabb.....

SMÅLAND ska det vara givetvis, närmare Växjö!

• Svar på tråden Oups, lite snabb.....
  • A+J=27/8-05

Cheerful : Jag brukar ha vitlökstema... VARJE dag. :D

KAnske skulle grilla lite tofy och baka potatis. Och ha värsta godaste såsen till. Creme fraiche, fetaost och vitlök. Jag tror inte den är godkändav viktväktarna men va fan. Det är ju fredag.

• drea

Cheerful,

Just det i SF, min pappas faster, Maja, bodde i Novato, norr om stan. Hon hade en jättefin sjötomt så jag badade varje morgon. Men hennes man dog så nu har hon flyttat hem igen!

Maja och jag åkte runt i Napa och Sonoma och provsmakade, men jag köpte inget för det hade inte fått plats i väskan!!

• Hej baberiba

A+J

Sändag !!...:D:D:D sängdags eller ? :D:D:D

Vad kul att få prova klänningen ! jag ska göra det imorgon...längtar sååå.....bara man inte är bakis och trött....:D:D:D

• drea

A+J

jag ska oxå prova min klänning för första gången på söndag! Hur ska din se ut?

Cheerful, måste bara säga att din klänning är ju så cool!

• Annica_B

Cheerful

Vad DUKTIG du är som kan grilla med OLIKA kryddor. *flina*
    Jag skulle få kortslutning om nån ställde fram annat än kanel... *skojar* (om nån var tveksam)

• A+J=27/8-05

Annica_B : Tror det med. Jag vet egentligen inte alls hur den kommer att se ut så det är extra spännande. Den finns liksom inte på någon bild utan bara i mitt huvud. Och eftersom jag inte kan rita av det som finns i mitt huvud så har jag försökt att förklara så gott det går, hoppas att hon har förstått mig rätt.

• Hej baberiba

A+J

Kan du ge mig receptet på de goda ikke fetfria såsen !!! jag struntar i viktis...jag har bara lyckats hitta deras pommes som jag gillar annars är viktis väldigt långt borta från mig....Behöver inte banta........är "normal".....

• drea

Nån som tänker festa till det så här på fredagen med en GB sandwich???

• Hej baberiba

A+J

Vitlök !.....mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

• Annica_B

Mäh! Ska ALLA prova sina klänningar denna veckan!?! Jag får vänta flera MÅNADER... Bröllopet ståndar inte förrän 19 aug -06!!! Men jag har mitt gottiga kvar när ni är klara... wähähähäää...

Svar på tråden Oups, lite snabb.....