• Justina

Oups, lite snabb.....

SMÅLAND ska det vara givetvis, närmare Växjö!

• Svar på tråden Oups, lite snabb.....
  • drea

Cheerful,

Pappa kunde inte betala, han är på semester i Sydafrika just nu!

• Annica_B

Cheerful: Är den inglasad så gör det väl inget..? Eller är det bara glasväggar men inget tak?

Jag fick på min fikarast reda på av stenålderskollegorna att på DERAS tid slängde alla damerna sina handväskor i en hög när de var ute på lokal... Heeeerregud. Tänk er det!

• Hej baberiba

drea

vad söt !! hur gammal? tråkigt med allergi........

Vår hund är en Långhårig Collie, färgen är blueMerle (grå/svart/vit) Han heter Happy och är 5år.

• Annica_B

A+J:
    Ja, det låter lämpligt med ett dop om du är i helvetet...

• Hej baberiba

drea

Din pappa verkar bara njuta av livet...segelbåt för miljonen och nu i Sydafrika.......vilket härligt liv han har.......

• drea

Annica!

Snacka om i-landsproblem! Tur att vi lyckats vända den trenden så att vi idag tar hand om våra egna väskor!

• Hej baberiba

Annica_B

Jag skrev att vi ska "GRILLA"....det gör man ute och då vill man inte ha regn...:D

Altanen har både väggar och tak....och blir det regn så blir det kallt.... och allt blir förstört....snyft....hade tänkt att umgås runt grillen och öppna upp altandörrarna ut mot uteplatsen där grillen står............

• drea

Cheerful,

ja, han har det rätt bra, jobbar som konsult åt olika företag och som telekom expert åt EU och FN! Jobbar bara några få dagar i månaden, det räcker! Tänk om man kunde ha det såå bra!

Trulsa är 2,5 år!

• Annica_B

drea

M-m. Kan fälv!

Dessutom fick de stackars jävlarna stå uppradade längs väggen o vänta på att killarna (som startade vid andra väggen) skulle KANSKE bjuda upp dem... Jisses. Inte konstigt att vissa förvandlades till rymdfröknar...

• Hej baberiba

Jag badade i havet förra helgen !!

Var jätteskönt !!....uppfriskande...:D

Svar på tråden Oups, lite snabb.....