Erfarenhet av catering i Umeå?
Jag skulle vilja ha lite feedback om cateringfirmor i Umeå.
Vem är det som har godast mat, bra service och relativt bra priser?
Jag skulle vilja ha lite feedback om cateringfirmor i Umeå.
Vem är det som har godast mat, bra service och relativt bra priser?
28 januari - jag tror vi alla som valt dem har gjort ett kanonval! :) Jag blir bara mer och mer nöjd ju mer kontakt jag har med dem! :)
Callimillae
Ska ni ha ett mindre bröllop? Undrar bara eftersom vi gifter oss på samma datum och båda anlitar Anna! Visst skulle ni gifta er i Holmsunds kyrka? Var ska ni ha middagen? *nyfiken*
Aha, är det ni som ska va i Göstas Loge?? :)
Jo, vi ska nog ha ett mindre bröllop. Vi blir nog inte ens 50 pers. Svårt för många att komma, plus att vi inte bjöd så fasligt stor skara från början. Du är möjligen inte hon som ska ha min kusin till tärna? (Jenny heter hon)Och ja, vi gifter oss i Holmsund. :)
Å jag glömde, middag blir det i Obbola Folkets Hus. :)
Nopes jag har ingen tärna! Är det 6 veckor kvar idag? *ingen panik ingen panik ingen panik*
Haha, ne ingen panik alls... Vi har OSA idag och vi får nog ringa runt till en del sega människor på gästlistan... Att d ska va så svårt å höra av sig o berätta om man kommer eller ej. :)
Ha ha vi hade osa 29 maj och det är fortfarande 2 pers som inte hört av sig. 5 pers hörde av sig så sent som förra veckan...!
Wih - o m g! Tänk så d kan va... men nu efter detta, om man nu själv blir bjuden på bröllop nån gång så vet man ju iaf att det är en fördel att hålla osa! :)
Ahh, vad skönt att höra. Vi caterar dom till vårat bröllop som är om två veckor och maten är ju en otroligt viktig del av festen. Man vill ju att det ska vara gott... Känner mig genast mycket lugnare även om lugnet redan fanns där. Dom känns otroligt seriösa
tatiana - visst gör de? Efter första träffen vi hade med Anna var jag helt lyrisk av alla tips hon kom med! :) Hade ingen aning om att de skulle vara så engagerade, trots att de ha så mycket att göra! Men glatt överraskad blev jag allt! :)