• 28 januari

Erfarenhet av catering i Umeå?

Jag skulle vilja ha lite feedback om cateringfirmor i Umeå.

Vem är det som har godast mat, bra service och relativt bra priser?

• Svar på tråden Erfarenhet av catering i Umeå?
  • Bröllopsälskaren

Vet att denna helg var den enda Anna med familj skulle vara ledig på hela sommaren så de skulle åka bort, är säkert därför som hon inte går att få tag i...

• Callimillae

Bröllopsälskaren - vet du om hon skulle vara borta hela veckan? (Hon vägrar svara på mina mail) :)

• 28 januari

Jag har inte heller fått något svar på mitt mail, verkar som hon är ledig....

• Bröllopsälskaren

Anna nämnde bara att de skulle vara borta under midsommarhelgen. Jag brukar lättast få tag i henne på mobilnumret. Hoppas att ni lyckas för jag vet hur frustrerande det är att inte få något svar!

• 28 januari

Nu har jag fått svar, de har väldigt mycket att göra och det kan jag förstå.
    Det verkar som att alla brudpar i Umeå ska anlita dem.....gott betyg alltså.

• Callimillae

Ååå varför får inte jag svar för? *nojjig*

• 28 januari

Callimillae

Känn lugnet!
    Jag tror inte att hon har glömt bort dig.
    Kan förstå att man blir lite nojjig.
    Jag som har ett tag kvar har kollat mailen typ 20 ggr bara idag.....
    Mitt stora projekt är maten men tycker att det är så svårt.

Som sagt känn lugnet och lycka till!

• Moulin

Callimillae:
    Jag tror också hon har full koll. Skrev till henne och hon svarade och sa att om hon inte svarade beror det på att det var väldigt mycket just nu (och det mailet skickade hon vid typ halv två på natten. Sista rycket på arbetsdagen då?). Men koll - det har hon garanterat. Du behöver nog inte vara nojjig!

• Moulin

Vad konstigt det där blev... Det var såhär: jag hade lite frågor som jag mailade till henne, och då skrev hon tillbaks och sa att vi gärna kunde ordna ett möte och diskutera. Jag fick maila och bestämma en tid, och om hon inte svarade på en gång skulle jag inte bli rädd eftersom att hon hade mycket att stå i och att hon ändå hade koll så att säga. Så ta det lugnt!

• Callimillae

Hi hi, ok, ska försöka lugna mig. Men som sagt, d e inte så lätt alla gånger... ;)

Svar på tråden Erfarenhet av catering i Umeå?