Erfarenhet av catering i Umeå?
Jag skulle vilja ha lite feedback om cateringfirmor i Umeå.
Vem är det som har godast mat, bra service och relativt bra priser?
Jag skulle vilja ha lite feedback om cateringfirmor i Umeå.
Vem är det som har godast mat, bra service och relativt bra priser?
Den enda firma jag har hört via bekanta från var Evy Lärkas catering (håller väl till på ersboda), hon hade helt ok service och fick extra plus för att hon hade rejäla portioner.
Hon hade tydligen ngn potatiskomposition som rekommenderades oxå..
Vi ska ha Annas Fest och Mat som håller till på Ön. Vi har än så länge inte smakat deras mat, men hört otroligt mycket gott om dem! Vi har hunnit träffa dem en gång hittills och jag måste säga att bättre service och koll tror jag man får leta efter! :) Hon verkar väldigt mån om att allt ska bli så bra som möjligt och de är väldigt flexibla vad gäller matkompositioner. Deras hemsideadress är www.annasfestochmat.com
Vi ska också ha Annas Fest och Mat! Vi har inte haft mycket kontakt med dem än, men än så länge verkar det jättebra! Trots att det är ett år kvar har hon föreslagit att träffas, trots att det var jättemycket jobb för henne just nu. Jag tror att det kommer att bli jättelyckat, faktiskt.
Vi också!För oss är det ju inte så länge kvar tills den stora dagen så vi har varit i kontakt mycket med varandra. Maten är helt underbar o dom är verkligen super trevliga både hon, Anna o hennes sambo, Thomas.
Tack för tipsen!
Letade som en galning efter deras hemsida tidigare i veckan men till slut lyckades jag....
Har varit i kontakt med Anna, de verkar sätta kunden i centrum efter det mail jag fick från henne.
Vi gifter oss inte förrän i januari men hon ville träffas redan nu.:)
Jag har bestämt mig för att anlita dem, mycket pga deras servicegrad som är otrolig!!!!
Vad har ni valt för rätter?
Meddela gärna vad ni tyckte om maten efteråt.
Ha dé!
aug2005 - vilka rätter har ni provsmakat? Vi funderar på att ta pajen som vegetariskt alternativ och kycklingen som "kötträtt". Fiskrätt har vi inte valt riktigt än. Tips?
Vi har vegetarianer i bekantskapskretsen, jag har en köttgalen man och jag själv äter helst fisk, därav alla olika varianter. :)
Apropå maten från Annas har vi provsmakat oxfilén med potatisgratäng och trattkantarellsås. Jättegott! Oväntad men god smak, som inte känns sådär "tråktraditionell" som mycket annan restaurangmat.
Japp, det är den som vi också har smakat...och kommer att ha på bröllopet. Mycket gott! Till förrätt blir det "Annas gravlaxtoast...också suvve go!
Vi ska också ha annas och vi ska ha västerbottensostpaj med renkött till förrät och sen packad kyckling till vegetarianerna blir det thai pad wok med quorn som de tillagar i nån jätte wok inför gästerna =) har inte provsmakat men efter 16e juli kan jag rapportera hur det blev men jag tvivlar inte en sekund på att det kommer vara toppen!
Vi ska gifta oss den 2 Juli och har också anlitat "Annas fest och mat".
All kontakt med dem har varit över förväntatn då deras service har gått över gränserna. De har tex varit till "vår" lokal för att kolla läget dvs: kört 5 mil dan före midsommar för vår skull.
De har varit väldigt tillmötesgående när det gäller våra önskemål när det gäller menyn och provsmakningen var en ren njutning.
Förrätt: Annas gravlaxtoast
Varmrätt: Dubbelmarinerad oxfile´ med
rostade rotfrukter och basilika-
sås.
Efterrätt: Marängbakelse med couintreu-
grädde och hallon och melon.
Vi har bara positiva saker att säga om dem och de sätter verkligen kunden i centrum.
Nu håller vi bara tummarna för ett underbart bröllop med bra väder.