Erfarenhet av catering i Umeå?
Jag skulle vilja ha lite feedback om cateringfirmor i Umeå.
Vem är det som har godast mat, bra service och relativt bra priser?
Jag skulle vilja ha lite feedback om cateringfirmor i Umeå.
Vem är det som har godast mat, bra service och relativt bra priser?
Nu har jag fått svar oxå! :) *puh*
Hon kommer jobba ihjäl sig snart om hon inte trappar ned på tempot, eller vad tror ni andra??
Hej! I lördags gick vår bröllopsfest av stapeln å vi hade anlitat Annas fest å mat! Det gick hur bra som helst! Maten var supergod å alla var nöjda å glada!
Obs! Jag rekommenderar er som ska kontakta Anna att ringa istället för att mejla! Tror inte att hon har så mkt tid över till att svara på mejl....
pijaten - grattis! Vad hade ni för meny?
gravlaxtoast till förrätt, sen fläskfilé med potatisgratäng.
Å, det lät inte dumt. Vi ska nog ha wraps med mangosås till förrätt åsså får vi en specialare till fiskrätt, chilimarinerade räkor med gräddig sås och ris. Sen blire stuffade kyckling med vitlökdcantadou och basilikasås till de flesta och som veg alternativ vegetarisk paj. Får provsmaka snart, och längtar! :)
Pijaten:
Det låter precis som den meny som vi har tänkt ha! Ska nog och träffa Anna för första gången nästa vecka (gifter oss i juni nästa år). Tyckte ni att det var bra? Vad hade ni att dricka till? Hade ni bara bröllopstårta till efterrätt?
Ja vi är jättenöjda. jo vi hade bara bröllopstårta till efterrätt, man är ganska mätt efter maten. Anna rekommenderade några viner som jag tycker var superbra! leva å jp chene nånting... kanon! Hon vet vad hon gör!
Wohoo! Nu har vi bokat provsmakning. Den 26/7. Mumma! :)
Har precis träffat Anna & Tomas, vilket underbart par.
De ska helt klart få göra våran mat till bröllopet!!!!
Ville bara säga det!