• 28 januari

Erfarenhet av catering i Umeå?

Jag skulle vilja ha lite feedback om cateringfirmor i Umeå.

Vem är det som har godast mat, bra service och relativt bra priser?

• Svar på tråden Erfarenhet av catering i Umeå?
  • Callimillae

MoDo - det är ju jätte nära för er nu! Grattis i förskott och lycka till! :) Hoppas maten smakar.

Glad midsommar allihop

• 28 januari

Har det varit svårt att få kontakt med dem per telefon?
    Jag har försökt att ringa i 4 dagar men ingen lycka.
    Förmodar att de har mycket att göra.
    Är det bäst att ta det per mail eller?

Modo

Lyckönskningar till dig på din stora dag i förskott!!!

• Callimillae

28 januari - jag rekomenderar mail eller mobilen. Har också haft vissa problem med att nå dem... men de har visst haft väldigt mkt nu de senaste två tre veckorna. :)

• Feline

Vi har oxå haft enorma problem med att få tag i dom så det är nog inte bara "nu" som dom har mycket att göra utan det verkar vara konstant...

• Modestie

Inte konstigt, alla verkar ju vilja ha dem, tycks vara dåligt med konkurrens i Umeå

Nä, men de verkar ju vara kanon! Men priset...tycks man få gissa sig till. Fattar att det beror på antal gäster och mat osv, men kan ingen ge en "hint", alltså vad kostade det för er, vilken mat och till hur många? Så man kan gissa på ett ungefär...

• Fluffboll

Vi ska använda oss av Ackjan. De har varit väldigt proffesionella hittills. Mycket hjälpsamma måste jag säga.

www.ackjan.se/

Återkommer om tre veckor när vi fått se resultate också. :)

• MoDo

Ja, det är lättast att kontakta "Annas fest och mat" via mejl.
    Priset kan man ju gör upp lite som man själv vill ha det. Vi ligger runt 300 kr/ kuvert inkl. servering.
    Tack för alla lyckönskningar.

• Callimillae

Vi kommer förmodligen ligga kring 150 kr/kuvert men vi har ingen efterrätt inräknad. Och så tillkommer drycken så klart, men den står inte Annas fest och mat för. :)

Det vi tyckte var extra bra, förutom deras engagemang i oss, var att de skickar med två personer som finns på plats och lägger upp maten osv. under middagen. Sen var de de enda vi kontaktade som hade både sallad, bröd och smör och kaffe som ingick i varje varmrätt. Vi har också fått erbjudandet att få 10% rabatt om man beställer minst två olika sorters rätter av dem.

Nu ska vi inte beställa vickning med dem, men om man gör de tillhandahåller de också med en bartender som stannar till kl 02 tycks jag minnas.

• Callimillae

Kanske ska tillägga att den mat vi troligtvis väljer är till förrätt vegetariska wraps med mangodressing och till varmrätt dels baconlindad kyckling fylld med örtost, limemarinerad lax eller tigerräkor med chili och lime samt hemlagad vegetarisk paj med olika grönsaker och cocosmjölk. Till detta som sagt sallad, hembakat bröd till sist kaffe. :)

Svar på tråden Erfarenhet av catering i Umeå?