• 28 januari

Erfarenhet av catering i Umeå?

Jag skulle vilja ha lite feedback om cateringfirmor i Umeå.

Vem är det som har godast mat, bra service och relativt bra priser?

• Svar på tråden Erfarenhet av catering i Umeå?
  • tatiana

Callimillae - Jo, jag blev också glatt överraskad och vårat värdpar är också glada för den hjälp dom får. Dessutom är dom ju inte dyra. Jag litar fullt på dom. Dessutom blev mamma glad när hon hörde att hon slapp stå hela veckan och laga mat till 90 personer. Vi hade tänkt provsmaka men jag tror inte vi hinner. Vi gifter oss om två veckor och dagarna bara flyter iväg!

• Callimillae

tatiana - ja visst går det fort!? Det är helt sanslöst, vi har iofs över en månad kvar men ändå... :) Har sagt till karln att han måste vänja sig av med att svara sitt efternamn i telefonen, hihi. ;)

Efter allt jag hört om Annas kan jag nog bara tro att maten blir god! Men det ska bli spännande att provsmaka ändå, även om det säkert inte är nödvändigt. :) Men kul iaf!

• Callimillae

Hihi, ville bara berätta att vi fått provsmaka vår meny idag och vi är sååååå nöjda! För det första var maten helt underbar! (Wraps med mangosås, Chili och vitlöksmarinerade räkor med ris och chilimajonnäs och packad kyckling med potatisgratäng och kantarellsås). Och för det andra hade de gjort så mysigt åt oss med levande ljus och fin dukning att vi blev alldeles rörda! Bara för en provsmakning liksom!! Och så är de ju bara så trevliga. Ja, jag säger då det, blir bara mer och mer nöjd över valet av cateringfirma! :D

• Stöcke

Vill bara hålla med alla om Anna´s catering. Kanon.

Våra gäster var överförtjusta.

• tatiana

Jag måste bara få säga att jag är så otroligt glad så det finns inte. Vi caterade Annas fest och mat och det fungerade hur bra som helst. Maten var underbart god och servicen var hur hög klass på som helst!!! Vi kunde inte ha fått det bättre *ler*

• aug 06

En liten fråga bara ang Annas fest och mat serverar dom oxå eller man man hyra i såna fall eller är det buffé????

• Callimillae

Jag tror att de serverar också va? Vi har egen serveringspersonal men jag tror de kan hålla med sådana. Kolla med dem! :)

• aug 06

Jag får göra det, hade annars tänkt göra all mat själv men har ingen som serverar jag vill göra det så enkelt som möjligt.

• aug2005

Japp, dom serverar också. 50 kr/kuvert extra.

• Bröllopsälskaren

Vi var supernöjda med Annas fest och mat. Har fått jättemånga kommentarer om den fantastiskt goda buffén på vårt bröllop!

• Wih

Bröllopsälskaren

Grattis till din nya titel (fru) ! Vad hade ni för buffé från Annas? *nyfiken*

• 28 januari

Vad har ni betalat för kuvertavgift/person?
    Nu är det ju olika vad man väljer för rätter men är lite nyfiken.

• Callimillae

Det blir ca 150 kr/person för oss. Förrätt och varmrätt. :)

Svar på tråden Erfarenhet av catering i Umeå?