Inlägg från: Callimillae |Visa alla inlägg
  • Callimillae

Erfarenhet av catering i Umeå?

Vi ska ha Annas Fest och Mat som håller till på Ön. Vi har än så länge inte smakat deras mat, men hört otroligt mycket gott om dem! Vi har hunnit träffa dem en gång hittills och jag måste säga att bättre service och koll tror jag man får leta efter! :) Hon verkar väldigt mån om att allt ska bli så bra som möjligt och de är väldigt flexibla vad gäller matkompositioner. Deras hemsideadress är www.annasfestochmat.com

• Callimillae

aug2005 - vilka rätter har ni provsmakat? Vi funderar på att ta pajen som vegetariskt alternativ och kycklingen som "kötträtt". Fiskrätt har vi inte valt riktigt än. Tips?

Vi har vegetarianer i bekantskapskretsen, jag har en köttgalen man och jag själv äter helst fisk, därav alla olika varianter. :)

• Callimillae

MoDo - det är ju jätte nära för er nu! Grattis i förskott och lycka till! :) Hoppas maten smakar.

Glad midsommar allihop

• Callimillae

28 januari - jag rekomenderar mail eller mobilen. Har också haft vissa problem med att nå dem... men de har visst haft väldigt mkt nu de senaste två tre veckorna. :)

• Callimillae

Vi kommer förmodligen ligga kring 150 kr/kuvert men vi har ingen efterrätt inräknad. Och så tillkommer drycken så klart, men den står inte Annas fest och mat för. :)

Det vi tyckte var extra bra, förutom deras engagemang i oss, var att de skickar med två personer som finns på plats och lägger upp maten osv. under middagen. Sen var de de enda vi kontaktade som hade både sallad, bröd och smör och kaffe som ingick i varje varmrätt. Vi har också fått erbjudandet att få 10% rabatt om man beställer minst två olika sorters rätter av dem.

Nu ska vi inte beställa vickning med dem, men om man gör de tillhandahåller de också med en bartender som stannar till kl 02 tycks jag minnas.

• Callimillae

Kanske ska tillägga att den mat vi troligtvis väljer är till förrätt vegetariska wraps med mangodressing och till varmrätt dels baconlindad kyckling fylld med örtost, limemarinerad lax eller tigerräkor med chili och lime samt hemlagad vegetarisk paj med olika grönsaker och cocosmjölk. Till detta som sagt sallad, hembakat bröd till sist kaffe. :)

• Callimillae

Bröllopsälskaren - vet du om hon skulle vara borta hela veckan? (Hon vägrar svara på mina mail) :)

• Callimillae

Ååå varför får inte jag svar för? *nojjig*

• Callimillae

Hi hi, ok, ska försöka lugna mig. Men som sagt, d e inte så lätt alla gånger... ;)

• Callimillae

Nu har jag fått svar oxå! :) *puh*

Hon kommer jobba ihjäl sig snart om hon inte trappar ned på tempot, eller vad tror ni andra??

Svar på tråden Erfarenhet av catering i Umeå?