Vart är sep-06:orna?!
jag hittar inte er som ska gifta er september -06. Vart är ni...?
jag hittar inte er som ska gifta er september -06. Vart är ni...?
Nonika:
Vårt bröllop kommer att gå på ca 35-40000, beror på hur mycket gästerna dricker!
När man har så långt kvar innan den stora dagen kommer, känner inte ni att ni blir rastlösa? Jag vill liksom fixa o ordna nuuu! På tisdag ska jag boka kyrkan och fotograf. Sen dröjer det innan man kan fixa nåt nästa gång...
Nonika:
Såg att du oxå frågat när jag gifter mig. Jo den 2 september.
Jo, vill också fixa och ordna nu men känner samtidigt att jag borde ta det lite lugnt, vi kan ju hinna ändra oss ang mycket ännu...
Eftersom vi inte gifter oss här hemma så är det svårt att skaffa sig full koll på detaljer, svärmor håller på som bäst o letar vigselplats. Det blir ju svårt att hitta en bra frissa hemifrån också, det är tur att BT finns när det börjar närma sig så man kan få tips från Borlängebrudar.
Det låter som om jag ska gifta mig på andra sidan jorden men Dalarna är tillräckligt långt bort...
Vad roligt att hitta fler september-brudar!
Här är en till!
7 september närmare bestämt.
Jag har en liten fråga.. har ni andra redan berättat för era familjer och vänner att det kommer bli bröllop nästa år?
Eller ska ni överraska med inbjudan?
Hur långt innan borde man fråga den person vi vill ha som toastmadame och solist i kyrkan?
Blev lite frågor där..
Tacksam för lite synpunkter!
Ha det bra! /Katta
Katta:
Nästan alla vet det, familj o vänner. Vi blir bara 20 pers. Men till ett par håller vi det inne och skickar en inbjudan. Det gör vi iofs till de som redan vet oxå!
Ja, jag har berättat det för min familj.. Men det är mest för att syrran är brudtärna och mamma ska viga oss...
Vi hade sagt från början att vi skulle hålla det lite hemligt, men jag måste erkänna att jag har lite svårt för det. Är så lycklig att jag pratar om det hela tiden..tur att BT finns!
Poppinella:
Kommer att ta lite foton i studio på mig själv och fixa in i ett fint litet album, en så kallad secret box. Kommer inte att vara naken , utan det kommer att bli fina porträttbilder. Som allra minst kommer jag ha på mig min bröllopskorsett...om jag nu får tag i en sådan snygg bara...
Katta&Lasse:
Vi har lite samma problem när det gäller att fråga toastmaster och toastmadame. Man vill ju inte vara ute fööör tidigt, men samtidigt är man ju spänd och undrar om de vill ställa upp! Vi har dock frågat min tärna och Brolles bestman, och där har vi fått ja!
När det gäller att berätta om bröllopet så var det tänkt från början att det skulle var helt hemligt, men det gick la sådär om man säger så. Några vet...andra inte...
evkasu:
FRUKTANSVÄRT fina klänningar!!!! Önskar att jag hade kunnat haft på mig en sådan...
Nonika:
Haha...jag känner till tuttproblemet...sitter i samma båt gumman!
Jensp:
Misstänkte att det var något sådant. Har själv lurat på det, men tror jag är för feg, även om man inte är naken... Villg ärna göra ett album till honom, men det kommer nog bli ett om vårt liv tillsammans rent allmänt. Självklart med lite fina kärleksförklaringar här och var!
Katta&Lasse:
Vi har berättat för de flesta! Kunde inte hålla det hemligt. Håller hemligt att jag tar körkort nu och det får räcka! Vill ju prata om så mycket så en sån sak till klarar jag nog inte!
Sen försöker vi ändå att inte snacka för mycket! Det är ju ändå långt kvar och man vill ju inte att folk runt omkring ska tröttna så långt innan själva bröllopet!
Nu har vi hämtat förlovningsringarna! Med texterna; Din Panter och Din Tiger i....
De är jättefina! I silver!
Ska förlova oss på Kreta snart...
Så roligt för er! Kul med personlig text också!
Vi pratade med han som skall göra våra vigselringar igår. Ska kolla runt nu på olika ringar och se hur vi vill ha dem. Sedan ska han även göra om min förlovningsring, vill att den ska matcha vigselringen mer och dessutom var den en budgetvariant, vilket inte känns så kul. Kan knappt vänta på att göra om även den, ska bli så kul med en ny, blank fin ring! Dock ska materialet användas till samma ring så det inte ska bli en helt ny.