30 juli 2005?
Hej!
Finns det någon annan som tänker gifta sig denna dag?
Bokade kyrka i dag, hela dagen var ledig så jag fick bestämma helt själv när vi ska ha vigseln! Helt otroligt!
Hur långt har ni andra kommit?
Hej!
Finns det någon annan som tänker gifta sig denna dag?
Bokade kyrka i dag, hela dagen var ledig så jag fick bestämma helt själv när vi ska ha vigseln! Helt otroligt!
Hur långt har ni andra kommit?
Ja, vi gifter oss i Skogsö kapell den 30 juli! Där fanns det minsann inga hela dagar lediga! Vi hade faktiskt planerat att gifta oss i augusti, men 30 juli ligger bra i munnen... eehh..
Här är en till som gifter sig den 30/7 i sthlm. Vad kul att vi är några stycken.
Drea: Var ska ni gifta er nånstans?
Hjortrongull: Sandhamns kapell och ha festen på värdshuset! Själv då?
Jag gifter mig ocksà den 30/7. Pà Gotland. Var nere och ordnade med blommor, frisör, meny, fotograf mm förra veckan. Klänningen köpte jag i stockholm för nàgra veckor sedan. Kul att höra hur làngt ni andra kommit.
Åh, jag har mycket kvar att göra. Vi har ingen kantor, inga kläder, ingen fotograf, ingen tårta, ingen mat, inga inbjudningskort (men vi har frågat alla som vi vill bjuda och de har tackat ja)...osv. Men vi har beställt en ring (i går) och vi har en präst! Resten löser nog sig!
drea
Oj oj oj.. Hur har ni tänkt gifta er då? Borgerligt eller kyrkligt.. För vissa saker måste man verkligen boka i tid.. Jag är i stort sett klart med allt..
Kotten_79: Kyrkligt kommer det att bli, men jag är tidsoptimist så det blir nog inga problem. Fast i bland undrar jag... Min kille är jättestressad! Själv försöker jag skriva på min uppstats och göra en hemtenta samtidigt som jag planerar... går sådär måste jag säga
Jag ska också gifta mig den 30/7 på Gotland. Var och tittade på ring i förra veckan och ska nog beställa i morgon, så spännande. Svårt att bestämma sig för hur mycket pengar man ska lägga på den.
Kicka
Var ska du gifta dig och ha festen?
Oj så många som ska gifta sig detta datum.
Tur att vi inte ska ha kyrkbröllop, det hade nog blivit köbildning..
Jag och min blivande gifter oss vid Ales stenar, Kåseberga. Det mesta är klart, det enda orosmolnet på vår himmel är bilen från vigseln till festen.
Lycka till allihop!!
Å titta *ler* mitt datum!!
Eller rättare sagt vårt.. Vi skall gifta oss i samband med yngsta dotterns dop så det blir ett litet och mkt enkelt bröllop..