• drea

30 juli 2005?

Hej!

Finns det någon annan som tänker gifta sig denna dag?

Bokade kyrka i dag, hela dagen var ledig så jag fick bestämma helt själv när vi ska ha vigseln! Helt otroligt!

Hur långt har ni andra kommit?

• Svar på tråden 30 juli 2005?
  • Jordgubb

Hej!
    Man kan knappt tro att det man har planerat för ganska länge nu snart är verklighet... eller hur?

• Kicka

Ja, inte mànga dagar kvar. Programmen är utskrivna och bordsplaceringen är klar. Vàr Att Göra lista är ganska kort nu. Men det är ju dà som man blir mest nervös, eller hur? När det bara är själva bröllopet kvar!

Hm, jag har även kollat väderprognosen som inte ser sà bra ut. Tràkigt! Jag försöker intala mig att det inte spelar nàgon roll men visst tar det bort lite av själva stämningn? Nu kan ju vädret ännu hinna ändra sig förstàs, vi fàr hoppas pà det. Det tràkigaste med regn, enligt mig, är nog att man màste ta korten inomhus... Plus att vi ska ha en champagne-mottagnig innan middagen (efter vigseln) i mammas trädgàrd...

• kotten_79

Bara det inte regnar tjejer.. O tror ni värmen kommer tillbax??

• drea

Jo, värmen måste komma tillbaka till nästa helg, annars dör jag (nja inte riktigt kanske, men nästan) !!!

• 30 juli 2005

Det är klart att solen lyser över oss nästa lördag!

• 30 juli 2005

Finns 9-dygnsprognos på Aftonbladet!

• kotten_79

Men det är skitkallt här i dag *brrrr*
    8 dagar kvar, de är helt sjukt.. är så nervös.. Är de nån av er som ska ha slöja?

• drea

kotten_79

Jag ska ha det! I en kam som jag tar bort till middagen, troligtvis.

• 30 juli 2005

Jag ska ha en kort slöja! Ska sitta under håret och gå ned 3/4 på ryggen. Vad ska du ha?

• kotten_79

Jag ville ha långa lockar av löshår, men nu när vi färgade mitt hår så stämde de inte riktigt, så de kanske blir en vanlig uppsättning, med slöja i så fall

• Kicka

Jag ska inte ha slöja men en tiara. Jag ska ha en uppsättning men med endel av hàret hängande ner i lockar. Hoppas det blir bra!!! I morgon ska jag göra slingor sà de är färska till nästa lördag.

En annan sak:
    Ni som har brudnäbbar/näbbar. Ska de stà framme vid er eller sitta pà en stol, eller hur gör man? Vi har inga tärnor eller marchalkar sà vi tänkte att vàran brudnäbb ska ge oss ringarna. Dà màste hon väl stà där framme pà nàgot sätt (eller sitta...)?

• kotten_79

Våra får stå framme med oss om de vill, men prästen sa att dem kunde ställa fram stolar åt dem

Svar på tråden 30 juli 2005?