• drea

30 juli 2005?

Hej!

Finns det någon annan som tänker gifta sig denna dag?

Bokade kyrka i dag, hela dagen var ledig så jag fick bestämma helt själv när vi ska ha vigseln! Helt otroligt!

Hur långt har ni andra kommit?

• Svar på tråden 30 juli 2005?
  • juli 2005

Pickledpossum:

Gifter ni er i Skogsö kapell, Saltsjöbaden?Är det i så fall Gillis som viger er?

Vi gifter oss också den 30 juli fast i Uppenbarelsekyrkan.

• pickledpossum

juli 2005:
    Ja, vi gifter oss i Skogsö kapell i Saltsjöbaden och det är Gillis som är vigselförrättare! Hur visste du det? Vi ska faktiskt träffa honom nu på fredag!

• juli 2005

Okej, såg inte att du svarade här. Startade en annan tråd. Lämnade svar där.

• pickledpossum

Aha, vilken tråd?

• juli 2005

Den är rubricerad pickledpossum!

• netten23

Hallåj! :) jag ska oxå gifta mig den 30juli:)Grattis till allihopa!
    Är relativt ny här i stockholm så är det nån som har lust att träffas och kanske gå på stan o titta på bröllops saker el utbyta lite ideer till dekorationer mm maila mig jeanettehillman@hotmail.com

• Netti

Hej!
    Ska gifta oss den 30 juli i Älvsjö! Jag har bokat kyrka, bokat festlokal, transport från kyrka till fest och skickat ut inbjudningar! Ska jag ha panik? Känner mig jätte lugn.. är det något viktigt jag har glömt att göra?

Grattis till er alla!
    Netti

• drea

Netti!
    Jag du beställt ring än? Många guldsmeder har stängt i juli, så det gäller att vara ute i god tid!

• Popcorn

Hej tjejer!

Här är en till Stockholmsbrud den 30 juli (nåja, bor i Solna gifter oss vid Nynäs Havsbad). Apropå ring så ska jag hämta våra i eftermiddag! Vi såg dom redan i onsdags och gjorde klart med betalning och så, men de ville fota ringarna så därför fick de behålla dom ett par dagar. Vi anlitade Vasastans Guldsmedja på Sveavägen (mitt emot McDonalds) och vi är supernöjda med dom - både kvalitéts och prismässigt.

En fråga - är det någon här som har kontakter med musiker? Vi har fortfarande inte löst frågan om musik under vigseln och nu börjar det bli ont om tid. Alla tips mottages, antingen här eller via mail popcorn2005juli@hotmail.com

• drea

Vi kommer nog inte att ha någon som sjunger vid vår vigsel, utan vi har valt psalmer som förhoppningsvis alla kan och kan sjunga med i istället. Tror att det kan vara svårt att få ut nån till skärgården utan att behöva betala taxibåt...

Svar på tråden 30 juli 2005?