• drea

30 juli 2005?

Hej!

Finns det någon annan som tänker gifta sig denna dag?

Bokade kyrka i dag, hela dagen var ledig så jag fick bestämma helt själv när vi ska ha vigseln! Helt otroligt!

Hur långt har ni andra kommit?

• Svar på tråden 30 juli 2005?
  • Lilla My i Finland

En till 30.7 men från Finland! :)

• heas

hej jag med den 30 juli tiden går så snabbt nu hör gärna av er så jag vet om jag glömt bor i skellefteå ngn mer

• kotten_79

Börjar alla bli klara med allt..
    Tycker mest nu att det är saker som ska betalas, så man kan inte göra så mkt mer nu.. Men jag har ett problem, börjar ångra val av vigselring.. Nån fler som känner så

• drea

Kotten_79, Nej vad jobbigt! Själv har jag inte kollat ut nån än, ska göra det på lördag. Har en gammal(ful) ring från min farmor som jag skall ta stenarna ifrån och sätta i en ny. På så sätt blir det min egen ring men med ett minne från min farmor!

• drea

Lilla My i Finland! Var i Finland kommer du ifrån? Jag är född i Ekenäs men uppvuxen här.

• drea

*malin*
    Solrosor borde väl vara säsong, men det kanske man inte vill ha i en brudbukett. Själv tänker jag ha rosor i olika nyanser av rosa/champange och kanske murgröna.

• Lilla My i Finland

drea Från Österbotten. :)

• kotten_79

drea
    Ja lite jobbigt är det.. Tror jag hade lite för bråttom när jag gjorde mitt val.. Men men, vad gör man

• ginn

en till 30/07

fast vi gifter oss utomlands inte i Sverige!

lycka till alla!

• miken

Hej
    Vi gifter oss också den 30 juli I skellefteå.

Heas var gifter ni er och var ska ni ha festen. Vi kommer att vigas i landskyrkan och ha festen på Nyhamnsgården.

Inbjudningarna är skickade, min klänning är på gång, hans kläder är bokade, catering är bokad, frisören och hotellet är bokade och blommorna beställda. Ska börja fixa med placeringskort och dukar snart.

Svar på tråden 30 juli 2005?