• drea

30 juli 2005?

Hej!

Finns det någon annan som tänker gifta sig denna dag?

Bokade kyrka i dag, hela dagen var ledig så jag fick bestämma helt själv när vi ska ha vigseln! Helt otroligt!

Hur långt har ni andra kommit?

• Svar på tråden 30 juli 2005?
  • Amanda Lee

Hej igen tjejer,

Hjortrongull, vi har ungefär samma saker i vårt festprogram som ert. Vi tänkte även skriva "favoritlåter som spelas under kvällen" och så några fåtal låttitlar, t ex brudvalsen, och våra föräldrars favoritlåtar från 60-talet, därefter några panghits från 90-talet som tjejgänget kommer gilla.

Iiiihh.. bara två veckor kvar nu! Nu ska jag lämna jobbet och gå på semester, inte en dag försent.. Lycka till allihop!!

• Hjortrongull

Ja Guuuuud vad tiden går snabbt!! Två veckor tjejer!! Två veckor! Hur ska man hinna??

Vad ska ni ha för mat alla ni andra? Vi ska ha medelhavsbuffé.

Phuu... måste börja planera maten snart...

• Fresan

Här sitter jag med ett glas vin och tar det lugnt. Släppte iväg Fantomen imorse på svensexa och han lär väl komma hem ganska dragen inatt med kompisarna.

Hur går det för er?
    Hjortrongull
    Vi ska ha medeltida fisksoppa, helstekt gris och lamm med tillbehör (buffé) och kaffe med pralin efter maten.

• Jenny i England

Medeltida fisksoppa? Vad innehåller den? *låter spännande*

• Fresan

Ehh, jag vet inte riktigt och när jag pratade med restaurangägaren senast hade han inte helt koll. *S*

• 30 juli 2005

Vi ska gifta oss den 30 juli. Nu är det inte ens två veckor kvar. Tiden går väldans snabbt nu på slutet. Det mesta är fixat och det känns skööööönt.

• drea

12 dagar kvar!!

Nån som börjar bli nervös? Jag börjar bli lite, men det är framför allt för att min klänning ännu inte kommit!! Drömde i natt att klänningen aldrig kom och att jag fick gifta mig i mitt vita sidennattlinne!

Smygkollade lite på min ring i morse och mös! SÅÅÅ fin!

• kotten_79

12 dar.. Iihiiiiiiiiiiiiiiiii.
    Kan inte fatta det *ler*
    Är så sjukt nervös alltså, i dag ska jag göra min provuppsätttning, och i morrn ska vi på vigselsamtal

• Fresan

12 dagar kvar och jag börjar känna mig lite sorgsen, har planerat så länge och snart är det över. Fast å andra sidan längtar jag ihjäl mig.
    En sak till är tröttheten, inte lika begeistrad över allt bröllopssnack. Har vårt så nära att allt känns under kontroll.
    Det är härligt, vemodigt och alldeles underbart!

• Hjortrongull

9 dagar kvar och firman som vi ska hyra porslin av har fortfarande int hört av sig! Så jag vet ännu inte om vi får det vi hyrt! Gaaaahhhh!!! Frustrerande är bara förnamnet! Försökte ringa idag, men de hae bara telefontid till kl 15.00 så jag får ringa imorgon igen. *Suuuck*

Träffade prästen igår också. Kändes jättebra. Hon verkar stencool. En lite äldre kvinna...

Hur går det för er andra? Vad har ni kvar?

Svar på tråden 30 juli 2005?