30 juli 2005?
Hej!
Finns det någon annan som tänker gifta sig denna dag?
Bokade kyrka i dag, hela dagen var ledig så jag fick bestämma helt själv när vi ska ha vigseln! Helt otroligt!
Hur långt har ni andra kommit?
Hej!
Finns det någon annan som tänker gifta sig denna dag?
Bokade kyrka i dag, hela dagen var ledig så jag fick bestämma helt själv när vi ska ha vigseln! Helt otroligt!
Hur långt har ni andra kommit?
Kina fina:
jag ska gifta mig i Roma kyrka och ha middagen pà Wisby Hotell. Och du?
För övrigt hàller jag pà med vigsel-programen. Och sà màste jag börja jobba pà att fà menyn översatt till engelska och italienska...
Igàr provade jag klänning och allt och sàg dà att mina underkläder lyser igenom lite... Gör det nàgot? Nu vet jag inte om jag bör använda andra underkläder till dagen och byta om (till de lite mer sexiga uderkläderna) inför natten... Hm.
Netti: Är det Brännkyrka kyrka ni ska gifta er i? Vi ska gifta oss där den 30/7. Lustigt om det vore samma datum och samma kyrka!! Vilken tid? Vi gifter oss 14.30...
Ho hoo? Ingen här?
jo jag
Och jag...
Går all planering som den ska?
Jadå här går det ganska bra. Vi ska till ikea på fredag och handla inför bröllopet och på lördag ska vi kolla ringarna... Oiii...
vi borde få ringen denna vecka, det har nu gått tre veckor sen vi beställde den... Börjar bli lite orolig för hur jag ska göra med håret, har inte hittat någon frisör än. Får ta tag i det i nästa vecka tror jag!
Har nån av er pratat med prästen än?
Vi pratade med vår präst redan den 12 maj. Det var jätteskönt att ha det avklarat innan semestrarna.
Pickledpossum:
Hur gick ert möte med Gillis? Fick ni som ni ville?
Ja, vi träffade honom i fredags. Vi fick som vi ville, men jag tror att du har rätt om att han är ganska konservativ i grunden. Bl.a ville vi ha texten som har mer av en social/allmän aspekt än den kyrkliga och det var tydligt att han hellre hade sett att vi valt den andra... Men det är väl i och för sig förståligt!
Vi har inte helt bestämt oss för utmarch än..
I stort sett så tyckte vi iallafall att Gillis var trevlig och jag tror att han verkligen anstränger sig för att göra vigseln vacker och minnesvärd!
Vi har också pratat med prästen. Ganska skönt att det är gjort så man vet att det var OK som man hade tänkt sig.
Har ni bokat bröllopsresa? När åker ni? Och vart?
Vi vill åka direkt efter bröllopet men det blev klart först nu i veckan att jag kan få semester så vi har inte bokat ännu. Hoppas vi inte är för sent ute!