• marriedbitch

    Analsex!??

    Nu är det så att min make gått och tjatat om att vi ska pröva analsex. Jag har faktiskt tänkt att låta honom få pröva det på mig, har hört en del väninnor som faktiskt tycker det är skönt! Någon som har några tips på bra ställningar, tillvägagångssätt etc. Är det någon av er som prövat, vad tyckte ni!?

  • Svar på tråden Analsex!??
  • Cassiopeja

    Vill bara höja ett varningens finger och säga att den största anledningen till att en ny HIV-epidemi är på antågande (främst bland unga) är att det är vanligare med analsex nu, man blir lättare smittad på så sätt eftersom man har känsligare slemhinnor där än i slidan och därför lättare får småblödningar där viruset lätt kommer in i kroppen!
    Kroppen är med andra ord inte gjord för den sortens behandling!
    Men man väljer ju själv..

  • Meddelande borttaget
  • Cheri

    Ny grej: Piersing 6?

    Nu är det ju massor av (vanligen) killar som har StorA hål i öronen med Öljetter i...

    Kanske man kan ha kul med dem?!?

    Eller göra hål någon annanstans?

  • Mastermind

    Cheri - Jag har hört det i "Min man kollar på porrfilm"-tråden också, och jag undrar fortfarande vart ni hittar era porrfilmer någonstans. Jag som tycker om analsex och inte har några problem med att det är med i filmerna lyckas då inte hitta filmer med det innehållet.. Har du verkligen kollat själv? Annars låter det mkt som en fördom som cirkulerar lite här och var.

  • Mastermind

    Rättelse: "Min sambo surfar på porrsidor när jag sover!" heter tråden.

  • Cheri

    Mastermind

    Skojjar du eller?!?!?!?!?!?

    Jag gick in i en p-affär och frågade om han hade någon "snäll" film helst utan bak 6.

    Vi letade Lääääääänge och hittade till slut EN(!) däremot hittade vi massor av "up the but 5", "up the but 7"... Ja, du hajjar.

  • Mastermind

    Cheri - Ni kanske gick in i en bögfilmsaffär? ;) Nej, men skämt åsido, jag har svårt att hitta såna filmer.

  • Cheri

    Åk till Stholm så skall jag ge dig en lista av "shoppar" (tex US videos) i stan.

    Om du vill kan jag ju skicka en drös! ;)

Svar på tråden Analsex!??