• marriedbitch

    Analsex!??

    Nu är det så att min make gått och tjatat om att vi ska pröva analsex. Jag har faktiskt tänkt att låta honom få pröva det på mig, har hört en del väninnor som faktiskt tycker det är skönt! Någon som har några tips på bra ställningar, tillvägagångssätt etc. Är det någon av er som prövat, vad tyckte ni!?

  • Svar på tråden Analsex!??
  • proudtobetogether (aka silence)

    I vissa av inläggen får man intrycket av att era killar tjatar å försöker övertala er. Det kan jag säga (men det är ju bara min åsikt) skulle få mig att neka direkt. Det finns inget mer avtändande än tjat och hur känner sig era killar när ni liksom motvilligt går med på det tillslut?

  • Umebruden

    Juvelia:
    I vårt fall har du rätt så till vida att det var han som till slut föreslog det. Men vi hade båda tänkt på det var för sig, jag var bara för blyg för att föra det på tal. Tjejer kan vara rädda (särskilt när man är ung) att verka framfusiga eller p*rversa. Men tjejer kan ha precis lika mycket tankar om det som killar.

  • EmmaPemma

    men är det inte ganska stor skillnad på en buttplug och hela apparaten?

    Dessutom är det ju känt att män har ngn erogen zon i detta område, men vi kvinnor tydligen saknar det (åtminstone vad jag har hört).
    Så då vore det väl verkligen bättre att stimulera killen där istället för tjejen? Jag tror att vissa killar kan få för sig att tjejen kommer att uppskatta det bara för att de själva gör det, men jag kan ju självklart ha fel.

    Om man nu vill testa det så får man ju naturligtvis göra det. Men vad jag har hört så finns det ganska mkt risker med detta (sprickor, sår, hemorrojder och att man sedan får svårt att hålla tätt).

    Mastermind:
    även om trådstartaren frågade efter tips så är vi ju alla fria att komma med åsikter eftersom detta är ett debattforum. Trådarna här på BT brukar ju som bekant ganska ofta utvecklas till ngt helt annat än det var tänkt från början. Och i just det här ämnet tycker jag det är viktigt att upplysa alla som inte vet om de risker det medför!!

  • proudtobetogether (aka silence)

    Mycke analsex medför säkert en rad risker. Det är ju inte meningen att något så pass stort ska in där (är det porrfilmen som gett oss idén eller?).
    Däremot är det säkert ingen fara att praktisera det då och då (såvida det inte gör ont).
    Killar har en erogen zon en bit upp i ändtramen faktiskt (tror det har med prostatan att göra men jag kan ha fel) men hur många straighta killar vill kännas vid det faktumet???

  • Nina75

    Forsfors:
    Han hette inte Tobbe - tyvärr Han hette Peter och var ingen höjdare att vara med direkt. Fick känslan av att han just var homo eftersom han aldrig ville in på "rätta" stället. Men vad vet jag vad bögar gör, jag antar att de håller till i det hålet...?!

    Jag har hört att man kan få urinvägsinfektion och hemorojder av ana*sex, inget av dem är direkt trevliga att ha och för (de flesta) tjejer så blir det ju ingen orgasm av ana*sex vilket vi får om de håller sig i andra hålet. Så därför har jag ingen direkt förståelse idag över att man vill ha analsex - prova självklart men som sagt tänk efter noga över vad det ger dig.

    marriedbitch: Du kan väl tala om för oss vad du tyckte?!?

  • CyberPet

    Nu vet jag inte hur det ser ut när ni... öh, jag menar, går på toa... men inte är det småskit som kommer ut i alla fall. :D

    Givetvis ska det göras med måtta, men liksom när det ska ut och öppningen går tillbaka efter utsläppet, gör det samma sak när det går andra vägen. Dsv går tillbaka till normal form.

    Sen har tjejer också en erogen zon, det finns ju fler punkter än G-punkten, men de är inte lätta att komma åt. Själv kommer jag ganska snabbt med analsex, så det måste vara någon punkt som blir stimulerad rätt rejält. Men det är säkert individuellt också.

    När det gäller tjat, så när vi pratade om detta med analsex och så, så sa jag "ja kanske" när han frågade. Då blev det lite av en lek om när detta skulle ske isåfall. En dag överraskade jag honom med alla förberedelser och det blev mycket lyckat. Skulle givetvis aldrig göra det om jag inte ville!

    Petra

  • Ms L

    Som EmmaPemma skriver så kan man få vissa problem efteråt. Det fick jag och tänkte att jag kan aldrig mer göra det. Men tio år senare, med min blivande man, har jag testat det igen. Initiativet kom från mig och jag tycker om det. Det händer inte ofta men nångång ibland. Har inte fått problem den här gången. Så känner du dig redo tycker jag att ni ska testa det. Var bara försiktiga!

  • EllenDellen

    Vägrade länge både med mitt ex och med min nuvarande men en dag med mycket massage och massageolja så gick det av sig själv är var riktigt skönt. Kom som bara den. Men det vill till att man är ordentligt uppvärmd!! Och det känns lite obehagligt dan efter tycker jag så vi använder oss inte av det så ofta! Varför killar tycker om det är väl inte så konstigt egentligen...det är mycket tajtare och lite förbjudet!

  • Silverpinglan

    Du får berätta hur det går!

    Tjejesex är betydligt bättre än analsex

  • Cheri

    Varning!!!!

    EFTER han har varit DÄR så byt för all del INTE HÅL!!!!

    Det är MYCKET bakterier i änd tarmen som man INTE vill ha i det andra hålet!!!!

    Urinvägsinfektion är bara förnamnet!

    "Doggy position" är väl vanligt?
    Massor av glidmedel!
    GOD HYGIEN! Avgörande! Inget "slemma runt" överallt!!!

    Vet, jätteäckligt skrivet men sant!

Svar på tråden Analsex!??