• Csve

    JUNIBRUDAR 2014, här träffas vi och planerar allt inför det stundande bröllopet

    Här tänkte jag att vi brudar som ska säga ja till våra älskade i juni 2014 kan samlas i en grupp för att prata av sig om allt från tidig planering, jobbiga släktingar, klänningsletande, dekoration, mat, tårta och allmänt skitsnack däremellan Alltid skönt att kunna prata med andra som sitter på samma ställe planeringen, fråga om tips & råd, svära över jobbiga saker och glädjas åt varandras lycka.

  • Svar på tråden JUNIBRUDAR 2014, här träffas vi och planerar allt inför det stundande bröllopet
  • LinaNordstrom

    Min förlovningsring kommer inte matcha med vigselringen, tänkte bara ha vigselringen sen. Det är så sällan jag kan ha på mig ringen ändå har den runt halsen i en kedja för det mesta. 

  • LinaNordstrom
    Oprekär skrev 2013-10-30 18:28:08 följande:
    Ingen har frågat mig heller, men såhär ser min vigselring ut! (Eller har jag postat den i tråden redan?)


    Fin!
  • klili
    Birris skrev 2013-10-30 17:10:58 följande:
    Nu vet jag inte varför det blir så knasigt när jag citerar men här kommer svaret igen: Jag håller tummarna för att det inte kommer att vara någon glipa för jag vill inte heller ha det. Jag tror inte att det kommer att vara det, den ringen som jag provade var för stor så på den var det svårt att se men det är den bästa som jag har testat och då har jag testat ett X antal ringar :)
    berätta sen hur det ser ut, vill gärna se ringarna ihop :)
  • Betty84


    Nu verkar det som att jag fått med bilden här. Min drömklänning fr Aspera. Några fler som kommer köpa klänningen fr Aspera? :)
  • MsThezzizen

    Idag har jag för andra gången gått på klänningsjakt.  Min favorit sen tidigare har nu helt gått bort. Provat en ny idag som jag verkligen gillar och en gammal favorit som jag provat med underkjol idag. Så svåååårt att välja!

    Nu är det en Pronovias Dagen och en Romantica Myrtle som det står emellan... Hur vet man vad man ska välja... och nej jag är nog ingen WOWkänslamänniska..

    Vad har ni för budget på era klänningar?

  • LinaNordstrom
    Betty84 skrev 2013-10-31 16:16:41 följande:


    Nu verkar det som att jag fått med bilden här. Min drömklänning fr Aspera. Några fler som kommer köpa klänningen fr Aspera? :)
    åh jättefin!  
  • LinaNordstrom

    Har ni valt in och utgångmusik? Jag sitter och försöker lyssna efter vad vi ska ha, tyvärr är min sambo inte mkt till hjälp han fnyser åt alla mina förslag...

  • LinaNordstrom
    MsThezzizen skrev 2013-10-31 19:34:25 följande:
    Idag har jag för andra gången gått på klänningsjakt.  Min favorit sen tidigare har nu helt gått bort. Provat en ny idag som jag verkligen gillar och en gammal favorit som jag provat med underkjol idag. Så svåååårt att välja!

    Nu är det en Pronovias Dagen och en Romantica Myrtle som det står emellan... Hur vet man vad man ska välja... och nej jag är nog ingen WOWkänslamänniska..

    Vad har ni för budget på era klänningar?
    3-4000:- var min smärtgräns. Jag beställde från Kina och är jättenöjd priset blev 2500:-
  • Betty84

    Innan jag påbörjade klänningjakten tänkte jag att 5000 är absolut max, mer tänker jag inte lägga på en klänning. Sen så hittade jag min... 9450... Tur att jag får dela upp betalningen i alla fall!

Svar på tråden JUNIBRUDAR 2014, här träffas vi och planerar allt inför det stundande bröllopet