iQbee skrev 2013-10-21 23:17:54 följande:
Jätte söt =) har stött på den och har kanske den i min watch list, haha Jag har också beställt nästan allt därifrån,jag är helt Ebayfrälst =) harprecis börjat med mina bonbongåvoaskar.. allt material därifrån. Love Ebay! vi ska faktist ha 6 brudnäbbar... tre flickor tre pojkar och det är "typkusiner" =) .. Jag har inga barnsjälv.. ska man beställa en storlek större då eller två? hm..
Hehe ja jag är också ebayfan, mycket av de man köper är ju 10 gånger billigare än i sverige så de är inte svårt att bli shoppingberoende där hehe ;) Förutom allt till bröllopet så köper jag också mycket kläder därifrån och så mycket julklappar jag kan :) Vi har också köpt gåvor till alla gästerna därifrån, är flera olika grejer men några är kvar att köpas i sverige.. :)
Just dessa klänningar har dom storlek efter ålder 1-2, 2-3, 3-4 ocv, så jag beställde de 2 första storlekarna eftersom mina barn då är nästan 2 och nästan 3 (1+3 månader kvar), annars tycker jag generellt att storlekarna är större där eller så är mina barn små för om ett barn är 18 månader så har jag köpt storlek för 12 månader och de har passat perfekt eller kanske lite stor (speciellt strumpbyxor de måste man beställa mindre storlek än vanligt) än att jag skulle beställt för 24 månader för då är den jättestor.. Jättesvårt att svara på vad dina näbbar ska ha för storlek, får nästan diskutera de med deras föräldrar. Vet du hur gamla dom är? Ska de ha samma klänning allihopa? Jag tyckte de var svårt att hitta likadana klänningar för både 1 + 2 åringar men de är säkert lättare att hitta samma klänning om de är större.. :)