Larssonmaria86 skrev 2013-11-06 22:15:53 följande:
Vi ska också skicka ut inbjudningar i februari, tänkte först januari men mamma tyckte det var för tidigt. Vi har inte skickat ut Save the Date men dock pratat med nästan alla som ska bli bjudna och meddelat att det är bröllop den 7 juni :)
När ska ni förresten ha osa? Vi behöver meddela lokalen en månad innan hur många vi blir så funderar på mitten av april så hinner man jaga dem som inte osat..
iQbee: Vad fin den var, jag behöver också en till min klänning. Var köpte du den? :)
VAd roligt att du gilla den, Den finns på Feminint i stockholm, sibyllagatan 14. de har också en hemsida
www.feminint.se
JAg bokade en tid för prövning, 60 min med personlig service kostnadsfritt och man behöver inte köpa något men det
var verkligen väldigt hjälpsamma. Jag köpte en 38 B eftersom 38 C var lite gulare enligt mig men när jag provade 38B hemma var den lite tajtare en vad jag önskade mig så jag hittade min på ebay, new med ettiketter och allt
från en återförsäljare i USA så då beställde jag 38C. Den är skönare än vad man tror och man får värsta bysten ;). De hade annat fint också =)
www.flattering.com/