• Chicita

    Kan jag verkligen...?

    Jag skrattar så jag gråter ibland när jag läser / skriver i den här tråden

    www.brollopstorget.se/Forum-1-4/m3352763.html

    Och jag började fundera på om vi kunde göra något liknande där vi kanske kan ha lite roligt med våra egna nerver så att säga.
    Men jag ville inte börja tråden på samma sätt, för jag vill inte såra någon genom att klanka ner på deras val.

    Tanken är alltså att vi kan roa oss på vår egen bekostnad, men kanske även ha lite roligt åt dom frågor som dyker upp lite då och då när någon är sådär jätteuppe i sina planer och kanske inte tänker riktigt ordentligt.
    Dra inte upp andras trådar och gör er lustiga på deras bekostnad alltså (inte för att det finns så särskilt många här som skulle göra det, i alla fall inte medvetet). 

    Här ställer vi frågor (och ger svar som kanske inte är riktigt korrekta, men kanske roliga istället).

    Om du inte har den sortens humor så du gillar innehållet i tråden jag länkade till så kanske du inte hör hemma i denna tråd heller.
    Inget här är menat att göra någon ledsen, även om vi säkert riskerar att trampa på en öm tå någon gång. Utan det är mer tänkt som en hjälp där blivande brudar kanske kan inse att dom borde andas och släppa vissa "måsten" och att det är ok att bryta mot vissa "regler".

    Kom igen...
    Hit me with your best shot Solig 

  • Svar på tråden Kan jag verkligen...?
  • Kjell Präst
    maxmamma skrev 2012-11-09 20:51:09 följande:
    Nu har du nog lite att förklara med ord här då så klart så du inte använder din tysta röst. Vem vet föresten om du oxå är du eller nån hemlig präst som infiltrerat sig i Svenska kyrkan?!
    Ingen....vet...vem....jag... ÄRRRRRR!! MOAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!! Jag är kanske egentligen en lastbilschaufför som klätt ut sig till älg... Eller en älg som klätt ut sig till lastbilschaufför... Ingen vet, för jag är tyst och ANONYYYYM!
  • maxmamma

    Kjell-Präst eller vem du nu är, jag tror mig veta att du är den där sura gubben på ica som alltid klagar på de höga priserna på Prästosten o tycker att alla expediter bara sitter o tuggar hubba-bubba o filar på sina röda långa naglar.

    Men kanske du är en älg endå som älgar fram över liken o sitter o predikar om att det är din dag alla dagar oavsett vem eller vad som gifter sig eller kommer in i din kyrka o bryter den totala tystnaden(tystnadsplikten)

    Jag vet var din kyrka befinner sig så bäst du håller dig anonym så du inte får ett anonymt besök hehe 

  • Kjell Präst
    maxmamma skrev 2012-11-09 21:25:35 följande:
    Kjell-Präst eller vem du nu är, jag tror mig veta att du är den där sura gubben på ica som alltid klagar på de höga priserna på Prästosten o tycker att alla expediter bara sitter o tuggar hubba-bubba o filar på sina röda långa naglar.
    Men hur kunde du veta????? Jag är ju extremt jätteanonym!
  • maxmamma

    jag är en sån där anonymt medium som annonserar i tidningar o har  lyckats fånga upp din karma i draget från kyrktuppen så nu är du inte så anonym längre som du tror,  come and see me om du vågar annars kommer jag o tar dig anonymt då förstås genom kyrktuppens o karman.

    men hjälp nu avslöjade jag ju mig nästan om vem jag är... tror jag börjar bli lite snurrig av allt mediumandet jisses vart är jag på väg nånstans tro??

    ja chicita nu har maken gjort ett rejält klavertramp som sponsrade priset för de där dyra prästostarna som surgubben på ica gnäller över.

    kunde du inte sagt åt maken att lite anonyhmt lägga ner den där prästosten i varukorgen så ingen såg det. eller så kunde du ha dragit på honom sopsäcken så ingen såg att det var han som handlade?

    för nu har ju du oxå nästan avslöjat vem ni är som handlar denna superdyra ost som kostar sopsäcken o lite mer...

    här sponsrar du gamla surgubbar medans vi andra kämpar för ett anonymt samhälle där nobody know vettu. 

    skärpning flicka lilla eller var det gamla damen? jag börjar bli vimsig... 

  • Chicita
    maxmamma skrev 2012-11-10 00:09:23 följande:
    skärpning flicka lilla eller var det gamla damen? jag börjar bli vimsig... 
    Tjaa... det beror på vem du frågar det Förvånad
    Frågar du personalen på systemet (och ibland på krogen) så är jag visst under 20...
    Frågar du mig så är jag 25
    Och om du frågar min legemitation (Flört) så säger den att jag är närmare 40. Men den måste ha fel Oskyldig
  • maxmamma

    jag tror din legitimation ljuger så det osar om det.

    varför skulle du vara den där prudentliga damen som är närmare 40 än 25??

    fast det är klart det kan ju vara till sin fördel om man är 40år ibland o 25 ibland men du har ju iaf möjligheten att välja o vraka verkar det som

    nä jag måste nog gå o meditera lite innan jag fortsätter ut i galaxen o letar vilsna anonyma själar.

    eller förtappade gamla gubbar på ica eller älgpräster som fått sätta livet till eller försmådda präster som bara predikar om jordens undergång eller nått sånt ointressant. 

  • maxmamma

    kanske det beror på att jag druckit 1glas vin för första gången på hundra år?? äh lika bra o ta ett glas till medans jag vimsar på eller jag menar jag tränar på att ta nattvarden Tungan ute

Svar på tråden Kan jag verkligen...?