• LILLSYRRAN

    September brudar 2013 Här följs vi åt i planeringen!

    Checkade runt lite men hittade ingen tråd för oss som gifter oss september 2013.


    Då startar vi en här som vi kan följas åt med våra bröllopsplaneringar.


    Här kan ni lätta era hjärtan och äventyret kan börja.


     


     


     

  • Svar på tråden September brudar 2013 Här följs vi åt i planeringen!
  • stormhelen
    emelieparstam skrev 2013-09-21 06:49:27 följande:
    Dagen är här!!! Tack för alla lyck önskningar!
    vi hörs imorgon!
    Hoppas att du får en underbar dag. Njut av dagen, den går väldigt fort. =)
  • FrökenMäkelä

    Åh vad det pirra till i magen just nu....


    Just denna stunden den 14:e dvs i lördags höll jag på med det sista med att få på mig klänningen, örhängen, halsband osv... innan vår fina Bentley skulle hämta oss (mig, vår dotter, min vännina och hennes dotter)

  • FrökenMäkelä

    Strunta i min grimas då jag blev bländad av solen som vi hade tur att ta del av denna underbara dag.


  • stormhelen
    FrökenMäkelä skrev 2013-09-21 13:49:54 följande:
    Strunta i min grimas då jag blev bländad av solen som vi hade tur att ta del av denna underbara dag.

    Du är så vacker i din klänning! jätte fin! =D


    Man skymtar ju lite av bilen också, den ser riktigt läcker ut.

  • Bmw

    Ååh vad fina alla är och ett stort grattis till alla som har gift sig och till dom som har kvar det :)
    Har inte varit så aktiv alls här i tråden förutom när den startades, men gifte mig förra helgen. Det var ovisst om det skulle regna eller inte, men vi fick riktigt bra väder. Kan ju säga att jag nötte nog sönder smhi den veckan. Men vilken känsla det var alltså. Nu sitter man här en vecka senare och funderar vart dagen tog vägen. Den bara rusade iväg. Men helt magisk var den! <3


  • stormhelen
    Bmw skrev 2013-09-21 22:01:58 följande:
    Ååh vad fina alla är och ett stort grattis till alla som har gift sig och till dom som har kvar det :)
    Har inte varit så aktiv alls här i tråden förutom när den startades, men gifte mig förra helgen. Det var ovisst om det skulle regna eller inte, men vi fick riktigt bra väder. Kan ju säga att jag nötte nog sönder smhi den veckan. Men vilken känsla det var alltså. Nu sitter man här en vecka senare och funderar vart dagen tog vägen. Den bara rusade iväg. Men helt magisk var den! <3

    Grattis!!!!


    Jätte fin bild och ni både är väldigt vackra!


    Jätte fin klänning!


     


    Haha, ja jag nötte nog också ut SMHI samma vecka som bröllopet skulle vara. Det såg väldigt mörkt ut där ett tag. Men liksom er så fick vi jätte fint väder och varmt. =)


    Lördagarna i september har hittills varit väldigt fina. Hoppas att den sista blir det också så att alla vi brudar i september får vacker väder på våra dagar med stort B. ^_^

Svar på tråden September brudar 2013 Här följs vi åt i planeringen!