• Beccastina

    december brudar 2012, var är ni?????

    Vi skall gifta oss 12-12-12 vilket faller sig väldigt naturligt då vi blev tillsammans 12/12-06 :)

    Kyrkan är bokad, Tärna och Bestman är utsedda och de har tackat ja, nu återstår "bara" resten!

  • Svar på tråden december brudar 2012, var är ni?????
  • vinterfrost

    Då var allt över! :D lite skönt faktiskt. Nu är det bara det sista som ska fixa. Sälja lite saker vidare, åka till tippen med allt skräp som nu står i garaget, invänta fotografens bilder och skicka ut tackkorten.

    Blev lite stressigt då väglaget var lite struligt vilket gjorde att hon som skulle göra hår/smink o fota blev 2,5 timme sen :( men men det gick det med. Sen glömdes grabbarnas blommor bort. Serveringstjejernas glömde ställa fram en del mat (laxen och osten tex) vi dansade inte till den låten vi hade bestämt osv men som svärfar sa att det är bara ni som vet exakt hur det skulle bara alla andra tycker det är fantastiskt ändå! Men jag retar mig på det, men vad gör det om hundra år? Vi blev gifta iallfall. 

    Återkommer med en mer detaljerad berättelse och bilder snart :) 



     
  • vinterfrost

    oj fel knapp :) skulle ju lägga till en bild till :)



     I bilen på väg från kyrkan till lokalen :)
  • Mumin

    Grattis till er som vigdes i lördags!!! Jag hsr inte haft tid att vara här inne på ett tag då jag har haft fullt upp med skol, tentor osv...


    Idag provade jag alltihop för första gången!! Jag blev så himla nöjd!!! Nu längtar jag som 17 tills vårt ögonblick!!! Bara två dagar kvar!!!! IIIHHHHH!!!!! Har gått här och smygtittat på ringarna och planerat alla smådetaljer som jag tycker är så viktiga...(men som min m2b bara skrattar åt!)


    Jag har fixat naglarna och fransarna, men tyvärr så kan min kompis inte fixa fransarna till min dag då hennes utbildning inte var godkänd(!) så hon kan inte beställa grejjer. (alltså inte hon som inte är godkänd utan tjejjen som hade hand om utbildningen) Så idag blev det till att panikbeställa tid hos en jättegullig tjej som fixar det imorn.


    Sen pratade jag med floristen idag och hon sa att mina blommor har kommit, men att de rosa kallorna snarare är plommonfärgade/lila... men det gör inget! Det blir nog fint det med...


    Fremm: Hoppas verkligen att det löser sig med din ring!!! Om jag varit du skulle jag polisanmält att era stenar är borta, men jag förstår om du inte orkar. Stooor styrkekram till dig!!!

  • Pekkiisch4

    Ojojoj ! I morgon smäller det !! Idag typ strax åker vi till lokalen och börjar med att dekorera !! Det roligaste av allt ! Känner mig lite pirrig men inte nervös ! 40cm snö har vi fått i natt !! Tror det är vitt även i morgon ;)

  • SkövdeSophie

    Bröllop - 1 dag!
    Alla 12-12-12 brudar: Imorgon smäller det!

    Önskar er alla stort lycka till!!!

    Själv skall jag snart iväg och pynta lokalen.
    Undar hur mycket man har glömt... hehe... 

  • vinterfrost

    Lycka till imorgon tjejer!! Hoppas ni får en underbar dag :)
     

Svar på tråden december brudar 2012, var är ni?????