• FramtidaFruSandberg

    Vi som gifter oss 4/9 del 2

    Den gamla tråden stängdes igår såg ja så här startar jag upp en ny.

  • Svar på tråden Vi som gifter oss 4/9 del 2
  • Fenixx

    vad skoj med svensexa för honom!


    så sjukt att det bara är 2v kvar nu.... tycker vi nyss började planera för 2år sen jag och sambon haha.

  • popcorn o dip

    De kom strax efter 8.. vi hade vaknat en kvart innan och ringde på dörrklockan så länge tills han kom och öppnade. Han fick göra frukost och jag fick en packlistan med saker som han skulle ha med sig. Så far har de varit och kört gokart och paintball. De verkar ha riktigt kul :D och han kommer inte hem förrän imorgon.

    Ja galet jag börjar drömma massa konstigt om misslyckad håruppsättning och andra galna saker.. 2 veckor..puh.. Har hela tiden tänkt att det är ju hundra år kvar, men det är det inte längre.. Vad ska man göra sen? ;)

  • Fenixx

    vad skoj för honom!


    själv har jag fått höra av många kompis-par att dem har skaffat kläder i temat, så ska bli jätteskoj att se hur alla ser ut.

  • Fenixx

    idag fick jag klara bilder på kläderna, är såå fina! hon har även gjort mammas, och den var kanonfin, hon kommer bli så nöjd.


    ska bli så underbart att få hämta hem dem imorgon.

  • Fenixx
    Lara C skrev 2010-08-22 13:12:37 följande:
    Jag blev hippad igår. Är ganska trött idag...
    skoj! fick själv 2 möhippor, så var ganska sliten den veckan.
  • Klockarbol

    I dag ska det provas kläder så vi vet att allt passar och finns.
    BH hoppas jag hitta någon bra i veckan - jag har en halterneckklänning som man tydligen inte behöver bh till men jag kommer få spader om jag ska gå en hel dag utan

    För säkerhets skull är den djupt ringad i ryggen men jag litar benhårt på att Twilfit kan hjälpa mig

    De nygraverade och uttagna ringarna sk hämtas i mitten på veckan. Undrar hur vi ska bete oss för att inte slarva bort dom igen!!!

    Vigselprogrammet är fortfarande inte klart... Man kanske kan hoppas på Divine Inspiration i kväll?

    Musiken till vigseln är mixad och klar och skivan får jag i veckan.

    Tårta är vald och beställd. Söta svärmor vill bjuda på restaurang efteråt och besked om det funkar med den vi vill ha kommer i veckan.

    Blommorna är beställada från söta, duktiga Emiflora  - Blomarmband blir det och jag är så lycklig över att kunna ha en fin bukett trots mina värkande händer http://www.emiflora.se/brollopbb045.htm

    Undrar vad jag glömt...

    Ja just det - nagellack var det! Hade ju faktist trott att det skulle finnas nåt bra bland den enorma mängd lack vi har hemma men icke!

  • Fenixx

    ja jag har BH kvar att köpa och skor till sonen. sen är allt till oss klart. måste skicka det sista med bordsplaceringen till toastmadamen så hon kan göra klart festhäftena och tavlan. och sen skriva klart bordsplaceringskorten. sen är det mesta klart tror jag.


    ska dubbelkolla med floristen också.

  • sun moon

    Nu skriver vi ut vårt festhäfte Äntligen är det granskat och godkänt av oss båda. Nu får vi bara hoppas att färgen i skrivaren räcker.


    Annars har vi inte så mycket kvar att göra.. jag har säkert glömt något.. lite inköp av chips/godis men det vill vi vänta lite med.. känns skönt men samtidigt nervöst att vara så nära bröllopet nu.  

  • Toffi

    Igår blev det möhippa.
    Det var helt fantastsikt. Även mina mer långväga vänner var med och det var helt fantastsikt.

    hade sovit i gbg på fredagen, blev väkt av en väckarklocka utanför min sovrumsdörr, där satt en barbie och ett brev.
    Fick åka tåg till skövde och fick till uppdrag att pyssla en krona på tåget, pysselsaker fanns med.
    Väl framme i skövde fick jag gå till lite olika butiker där jag fick en ny barbie i varje och ett nytt ställe att gå till. Fjärde stället var att jag skulle gå hem och där väntade alla men lunch.
    Fick presenter som jag själv skulle säga vem den var ifrån och presentera dessa personer.
    Sedan kom ett medium och pratade/spådde/visade healing och fick kontakt med några "på andra sidan". Han var inte så bra, men det var roligt att uppleva det ändå.
    Efter det var det till badhuset med relax, vattenrushkanor o annat. Fantastiskt kul.
    Jag fick en fantastisk blå paljettklänning, och fick givetvis på mig min pysslade krona!
    de hade fixat en lokal på ett vandrarhem där de flesta (även jag) sov över. Där var det caterad middag och lite mer lekar. Alla andra hade svarta klänningar på sig och jag hade min paljettklänning.
    sedan gick vi ut och festade och efterfestade. Är helt slut idag. Men det var så bra, mycket bättre än jag ens hade kunnat komma på själv. Är så fantastiskt att ha så fina vänner!

    Var bara tvungen att skriva av mig lite. I övrigt så har jag äntligen hittat skor, och dessutopm på rea så denna helgen har varit underbar.

Svar på tråden Vi som gifter oss 4/9 del 2