• FramtidaFruSandberg

    Vi som gifter oss 4/9 del 2

    Den gamla tråden stängdes igår såg ja så här startar jag upp en ny.

  • Svar på tråden Vi som gifter oss 4/9 del 2
  • Lara C

    Härligt att höra om extra hippor, nästan klar planering och ringar!


    Här känns allt helt galet just nu. Jag jobbar över varje dag och får inget gjort hemma. Är superstressad. Inte blev jag lugnare, men väldigt glad, när jag kom hem och möttes av beskedet att vår hyresrätt ska bli bostadsrätt!


    Men sedan fick jag ett problem på halsen. Det kan låta helt galet, men min pappa lider av migrän, som han får av olika anledningar. Vissa färgkombinationer utlöser den och just en sådan färgkombination finns i mattan framför kyrkbänken där han ska sitta! Alltså måste vi få mattan täckt på något sätt, annars kan han inte vara med på vigseln (eller får sitta längst bak). Hoppas verkligen att kyrkvaktmästaren tar problemet på allvar när vi ringer och inte tror att vi är helt utflippade. (Pappa var och tittade på kyrkan, var inne en kort stund och fick sedan ett gravt migränanfall.)

  • Fenixx

    fratmtidafruS>> ja den är så himla fin den sången.


     


    ja dagarna går fort nu och jag måste få klart saker..pust


     


    imorgon hämtar jag min vigselring, ska bli såå spännande att se hur den ser ut.

  • Klockarbol

    Sun Moon - kul med oväntad sponsring!

    Fenixx - mindre kul överraskning för dig :(

    Lara C - Lider med både dig och din pappa, jag har själv i perioder haft migrän som triggats igång av just färger och det är inte så ovanligt (eller utflippat) som man kan tro så nog tror jag dom tar er på allvar. Prata en extra gång med kyrkvaktmästaren innan det är dags för vigseln för säkerhets skull!

    Tycker att vi bockar av klara saker hela tidan men listan blir på nåt sätt bara längre
    Men vi är lediga båda två i helgen så vi tänkte göra en ordentlig genomgång av allt då! 

  • sun moon
    FramtidaFruSandberg skrev 2010-08-19 21:00:12 följande:
    Vi har bestämt oss för vilken låt vi ska dansa vår första dans till och vilken version. Det blir en instrumental version av Annies song. Åh, jag tycker det ska bli så kul!
    Vi ska också dansa vår första dans till denna.. men med sång Vi får väll se när vi får tid att öva Min BM är förkyld + går på penicillin pga en infekt i benet :S
  • FramtidaFruSandberg
    sun moon skrev 2010-08-19 23:15:48 följande:
    Vi ska också dansa vår första dans till denna.. men med sång Vi får väll se när vi får tid att öva Min BM är förkyld + går på penicillin pga en infekt i benet :S
    usch, stackarn. Jag är också dunderförkyld just nu men hellre nu än om 2 veckor
  • Fenixx

    pust...sömmerskan hade skrivit fel med siffrorna, så priset vi sagt stämde allt med tärnklänningen. ska bli såå spännande att se alla kläder på måndag.


    ska jobba i helgen, känns segt efter all ledighet. men trösten är att jag får våra ringar idag.


     


    hoppas ni blir bättre innan bröllopet!

  • Lara C

    Äntligen helg. Har jobbar över 12 timmar denna vecka så jag behöver ta igen mig.


    Migränmattan är åtgärdad.


    Hade tänkt städa men fastnade framför datorn med ett glas bubbel. Kanske kan unna mig att skjuta upp städningen tills på söndag. Hoppas nämligen att jag inte kommer ha tid imorgon. En kompis har stämt träff med mig strax före lunch, så jag hoppas att det är något på gång.

  • Fenixx

    förut hämtade jag min ring, den blev jättefin, enkel men fin, passade mig perfekt. blev också fin ihop med min förlovningsring.

  • popcorn o dip

    usch kan inte sova även fast jag är lite trött... Är nog lite pirrig för sambons killkompisar kommer och hämtar honom om ett par timmar. Får se om han är vaken då....

Svar på tråden Vi som gifter oss 4/9 del 2