• FramtidaFruSandberg

    Vi som gifter oss 4/9 del 2

    Den gamla tråden stängdes igår såg ja så här startar jag upp en ny.

  • Svar på tråden Vi som gifter oss 4/9 del 2
  • Klockarbol

    Jag har semster hela denna vecka också, räknar med att få lite egen-tid när minsta dottern börjar skolan på onsdag så jag kan prova underkläder och handla det som behövs i lugn och ro.

    Men eftersom vi vände upp och ner på halva huset när vi letade efter våra förlovningsringar så har "städa skåp och lådor"-projektet fortsatt med resultatet att det just nu är saker överallt!
    Så det lär jag ju försöka rodda i hamn innan jag börjar jobba igen.

    Försäkerhets skull så svämmar projektet över lite grand också - så fort vi får tag på ett vettigt kökssåp ellertvå så ska det bytas diskbänk och dras om rör när vi ändå är igång...

    Men rackarns så fint vi får det när det är klart

    Sun Moon - vad sa datorkillen? Gick det bra?

  • sun moon

    Det gick bra med datorn.. cpu fläkten var lös och datorn försökte starta sig från fel hårddisk. Jag ska hämta den i morgon Kostade bara 330kr  


    Vi har varit på ikea och köpt det sista.. även en sväng på rusta och panduro för sista inköpen. Jag har även beställt örhängen från saga of sweden.. hoppas de är fina. Lägger in en bild i galleriet. 

  • Toffi

    Vad roligt med allas hippor. Jag har inte fått någon än och jag börjar tro lite att det kanske inte blir någon. Men magkänslan säger i helgen även om jag inte ska hoppas för mycket. besvikelse är ju aldrig kul!

    Börjar få lite smått panik över att jag inte hittat några skor än men hoppas att det löser sig snart. Saker och ting har ju en förmåga att göra det.

    Prata med vigselförättaren(borgerlig vigsel) och han sa att han skulle komma ca 15 min föra vigseln, blir inte så mycket förövning då men det blir nog bra ändå.... eller....

    Nu är det verkligen inte långt kvar. Längat så även om jag nästan börjar bli lite likgiltig. Kanske för att jag har planerat sedan i januari, är väl lite "mätt" eller kanske bara nervös.

  • Klockarbol

    BT känns lite ostabilt i kväll

    Har väldiga problem att få till ett inlägg så jag tror jag återkommer i morgon...

    Skönt att det gick bra med datorn Sun!

    Toffi - Håller tummarna för att du ramlar på dina drömskor endera dagen :D
    Jag tror det är bra med kort tid innan själva vigseln börjar - så hinner man inte med att bli alldeles toknervös innan !

    Själv hade jag helst skickat inbjudningarna efter att vi gift oss

  • sun moon
    Toffi skrev 2010-08-16 21:22:28 följande:
    .Prata med vigselförättaren(borgerlig vigsel) och han sa att han skulle komma ca 15 min föra vigseln, blir inte så mycket förövning då men det blir nog bra ändå.... eller...
    Jag tror inte att vi ska träffa vår präst innan det är dax att gå in i kyrkan.. ska kolla upp detta vid sista samtalet. Vi vill ju inte att någon ska se oss innan vi ska gå in.
  • Fenixx

    ja jag ska ringa våran vigselförrättare i veckan och prata lite mer om vårat upplägg, hoppas hon kommer vara positiv för våra önskemål.

  • Lara C

    Här händer inte mycket med planeringen just nu. Jag jobbar för mycket, har jobbat fyra dagar på tre och ser ingen ljusning. Ett par har meddelat att de fått förhinder vilket är synd. Jag är hyperstressad.


    Dagens ljuspunkt är att jag hämtat ut min ring. Den är helt perfekt! Passar otroligt bra med förlovningsringen. Ser fram emot att få ha den på mig.


    Ska försöka få lite gjort ikväll. Måste dock städa också, ifall det blir oväntat besök på lördag.


    Hur går det för er andra?

  • FramtidaFruSandberg

    Jag var och hade sista provningen av klänningen idag. Helt sjukt bra den sitter! jag ahde gått upp 4kg sen den beställdes men nu har jag gått ner. Nu får jag bara inte varken gå upp eller ner ett gram.

Svar på tråden Vi som gifter oss 4/9 del 2