• andbeyond

    I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...

    Här är ännu ett mysigt ställe där vi kan sätta oss i ringen och ta varandra i hand. Glad eller ledsen, dag eller natt så finns vi här


    Läsning sker på egen risk. Vi undviker då inte diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara en aning privat.

    Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.


    Tråden har nu fått en hel del trådbebisar jollrandes i hörnen till vår stora glädje

    Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3672148.html


     

  • Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...
  • Ninnnis

    Kram på dig Heloise! Familjeproblem kan vara fruktansvärt jobbiga...

    Shopping till Julle låter som en bra tröst i alla fall!

  • Ninnnis

     


    passionsblomman skrev 2010-08-04 13:03:59 följande:
    Hm, en kram kanske egentligen är trevligare än att man sympatibajsar i tråden......

    Förlåt men jag måste faktiskt fnissa lite... *fniss*

  • Villemoa

    Nu har jag träffat fru och herr sy och det var mycket trevligt!! Tack så hemskt mycket för det goda fikat och för att vi fick komma! Den där apklänningen hade verkligen Moas namn på sig så när vi kommer hem ska jag kika in på din hemsida för att se hur jag kan beställa den. Sen kan Moa va apsöt på dagis

  • Villemoa

    Nu har jag träffat fru och herr sy och det var mycket trevligt!! Tack så hemskt mycket för det goda fikat och för att vi fick komma! Den där apklänningen hade verkligen Moas namn på sig så när vi kommer hem ska jag kika in på din hemsida för att se hur jag kan beställa den. Sen kan Moa va apsöt på dagis

  • Heloise

    Åh fru sy, jag vill oxå ha din hemside adress, har en liten flicka som helt klart behöver en ny klänning

  • passionsblomman

     


    Heloise skrev 2010-08-04 14:46:27 följande:
    Åh fru sy, jag vill oxå ha din hemside adress, har en liten flicka som helt klart behöver en ny klänning

    Vaddå Heloise, tämker du gå till jobbet i ap-klänning nästa gång?

    Då skulle din ap-knäppa chef få sig en ap-käck anställd sådär bara hux flux...

  • Villemoa
    passionsblomman skrev 2010-08-04 14:53:03 följande:
      Vaddå Heloise, tämker du gå till jobbet i ap-klänning nästa gång? Då skulle din ap-knäppa chef få sig en ap-käck anställd sådär bara hux flux...
  • Heloise
    passionsblomman skrev 2010-08-04 14:53:03 följande:
      Vaddå Heloise, tämker du gå till jobbet i ap-klänning nästa gång? Då skulle din ap-knäppa chef få sig en ap-käck anställd sådär bara hux flux...
    Hmm intressant tanke

    Men jag tänkte snarast på Lilla Elsa, guddottern.

Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...