• andbeyond

    I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...

    Här är ännu ett mysigt ställe där vi kan sätta oss i ringen och ta varandra i hand. Glad eller ledsen, dag eller natt så finns vi här


    Läsning sker på egen risk. Vi undviker då inte diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara en aning privat.

    Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.


    Tråden har nu fått en hel del trådbebisar jollrandes i hörnen till vår stora glädje

    Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3672148.html


     

  • Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...
  • Heloise

    Just det vad underbart med en resa Ninnis! Kefalonia var ett av alternativen som vi kikade på innan Panzer fick jobb. Vår bröllopsresa blir väl en kryssning till Åbo eller nått, för lärare får ju liksom itne ta semester hur som haver Men å andra sidan, nästa sommar får vi vara hemma i typ 10 veckor, bara jag och Panzer och bebben!

  • Ninnnis

    Heloise, trist att ni inte har möjlighet att resa pga jobb. Det är ju nackdelen med nytt jobb, att semestern ofta blir haltande. Men som du säger, ni får se fram emot lååång ledighet nästa sommar

  • andbeyond

    Hej allihop!


    Tänkte bara berätta att jag ska iväg på semester i 2 veckor (svärföräldrarna och min mamma). Så jag önskar er alla härliga dagar framöver! Ta hand om er!


    Kramkram!

  • Fru E

    Villemoa-flytten ska det nog inte vara så många problem med har flyttat kartonger varje gång vi kört till huset och packat upp. Köksgrejorna är kvar och så möblerna så klart och småpill som man aldrig vet var man ska lägga .
    Ska bli skönt att bara ha ett ställe att oroa sig för även om det är mycket jobb kvar för oss. Men man vet iaf var man har alla grejor och hemadressen

Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...