• andbeyond

    I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...

    Här är ännu ett mysigt ställe där vi kan sätta oss i ringen och ta varandra i hand. Glad eller ledsen, dag eller natt så finns vi här


    Läsning sker på egen risk. Vi undviker då inte diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara en aning privat.

    Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.


    Tråden har nu fått en hel del trådbebisar jollrandes i hörnen till vår stora glädje

    Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3672148.html


     

  • Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...
  • passionsblomman

     


    Fru E skrev 2010-07-29 13:47:08 följande:
    Attans, då har jag missat att skriva in mig

    Det skedde i smyg, i det fördolda och så där förrädiskt omärkligt. Så är det när man hamnar i sekter och somliga forumtrådar. Sedan kommer man aldrig loss mer.

    *kikar på röran omkring mig och konstaterar att BT håller greppet om mig, fastare än jag håller greppet om dammsugaren*

  • Fru E

    dammsugare, vad är det den har jag inte hittat på flera veckor


    Dags att dra sig hemåt efter att pappa deklarerat att de ville komma ner i eftermiddag eftersom de inte hade något att göra, bara att lyda antar jag!


    Kram &

  • passionsblomman

     


    Fru E skrev 2010-07-29 14:09:01 följande:
    dammsugare, vad är det den har jag inte hittat på flera veckor Dags att dra sig hemåt efter att pappa deklarerat att de ville komma ner i eftermiddag eftersom de inte hade något att göra, bara att lyda antar jag! Kram &

    Jag vet inte, men jag har hört att det är en grej med en mojj på...och att den suger tjockt bra! ,

  • Villemoa

    Hade för mig att Andbeyond skulle på VUL idag, men det kanske var igår. Strunt samma, det viktigaste är ju hur det gick.

  • Villemoa

    Blommis: ingen skulle bli bättre PT än du! Du får verkligen ner i ord det man vill säga och du gör det bra. Kram på dig också!

  • passionsblomman

     


    Villemoa skrev 2010-07-29 14:57:22 följande:
    Hade för mig att Andbeyond skulle på VUL idag, men det kanske var igår. Strunt samma, det viktigaste är ju hur det gick.

    Ja nu vill vi få veta hur det gick!  

Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...