• andbeyond

I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...

Här är ännu ett mysigt ställe där vi kan sätta oss i ringen och ta varandra i hand. Glad eller ledsen, dag eller natt så finns vi här

Läsning sker på egen risk. Vi undviker då inte diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara en aning privat.

Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

Tråden har nu fått en hel del trådbebisar jollrandes i hörnen till vår stora glädje

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3672148.html

• Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...
  • passionsblomman

Daa, Jag tror säkert din vänlige make hakar på och joinar på lite orientalisk dans. Han måste ju för tusan vara en modern pappa, de ska ju varamed på allt nufrötiden...

Ninnis, äta! det har jag glömt!
    *går och gör en macka*

• Daa

passionsblomman skrev 2010-07-29 12:19:55 följande:
    Daa, Jag tror säkert din vänlige make hakar på och joinar på lite orientalisk dans. Han måste ju för tusan vara en modern pappa, de ska ju varamed på allt nufrötiden...

Ja, han är gärna med på det mesta och vill veta allt om hur det känns hela tiden. Men när det handlar om att dansa, gravid hustru eller inte... Den allra svåraste utmaningen blir nog att övertyga honom att jag menar allvar och inte med honom skämtar aprillo.

• Daa

Kan man dansa magdans till AC/DC? I så fall kanske jag har en chans...

• Daa

Nu var det slut på lunchen. Igen.

*kikar efter andbeyond, skickar extra kramar till Ingis och fru E*

• Ninnnis

Daa skrev 2010-07-29 12:16:12 följande:
    Det är så bra att dela! Jag är helt övertygad om att delande gör det lättare att ta sig igenom det jobbiga, på vilken nivå det jobbiga än må ligga.  

Jamen då DELAR jag och EA på Blommis som PT!

• Ninnnis

Daa, jag är övertygad om att du och Skäggmannen hade gjort succé med synkroniserad magdans

• passionsblomman

Ninnnis skrev 2010-07-29 12:59:00 följande:
      Jamen då DELAR jag och EA på Blommis som PT!

Tagetl! -Vare sig ni vill eller inte.

• Fru E

Blommis-sååååå när kan vi komma på kurs till dig då

• passionsblomman

Fru E skrev 2010-07-29 13:25:40 följande:
    Blommis-sååååå när kan vi komma på kurs till dig då

Haha! Här är ni välkomna när ni vill vet la du!

......Men märker ni inte att kursen redan pågår?

-Så, now you´re STUCK och det går inte att hoppa av den här kursen heller! Mohahahhahaaha! *skrattar spökskrattet*

Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...