• andbeyond

I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...

Här är ännu ett mysigt ställe där vi kan sätta oss i ringen och ta varandra i hand. Glad eller ledsen, dag eller natt så finns vi här

Läsning sker på egen risk. Vi undviker då inte diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara en aning privat.

Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

Tråden har nu fått en hel del trådbebisar jollrandes i hörnen till vår stora glädje

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3672148.html

• Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...
  • Daa

Måste kila in och säga "Oj! Kul! Grattis!" till Aleta:

Oj! Kul! Grattis!
    Och välkommen hit.

Tack för magdanstipset. Det låter skoj. Däremot är jag ganska säker på att det inte går att hitta en riktigt instruktör här uppe. Jag får köpa en dvd och tvinga maken att träna med mig. *bryter ihop en smula av återhållet skratt när jag ser det framför mig *

*tänker på Ingis*

På tal om deckare, så har jag börjat läsa "Tre sekunder" av Roslund och Hellström. Den blev så spännande redan vid de första kapitlen, så jag vet inte hur jag ska våga läsa vidare.

• Ninnnis

Hej Daa!

Jag älskar Roslund och Hellström! De tillhör definitivt mina favoritförfattare. Har dock inte läst den senaste eftersom jag väntar på pocketversionen. Eller har den kommit ut på pocket nu? Plötsligt fick jag för mig att jag köpte den för ett tag sen men bestämde mig för att läsa ut Rebusserien först...? *förvirrad*

• lanovia 08

Heloise skrev 2010-07-28 23:02:13 följande:
    Störtballt   Åh popcorn och deckare och sängen, bättre kan det nästan inte bli Jag håller på och läser Mons Kallentoft, den är väldigt bra, men hans stil påminner mig om Åsa Larsson, fast jag är otroligt förtjust i henne, så jag retar mig lite på att han använder sig av precis samma litterära detaljer i Höstoffer som hon gör i Tills dess din vrede upphör, bara det att hennes bok utkom 1 år tidigare, det kan vara ett sammanträffande, men hursomhaver blir det lite härmapa för mig.  

Åsa Larsson är underbar!! Har inte läst så många av henne, men skall defenitivt läsa fler.

• lanovia 08

Jo visst har Rosenlund och Hellströms sista kommit som pocket?? Tror bestämt att jag har sett den.

• Ninnnis

lanovia 08 skrev 2010-07-29 09:33:28 följande:
    Jo visst har Rosenlund och Hellströms sista kommit som pocket?? Tror bestämt att jag har sett den.

Då har jag nog köpt den och lagt undan den i väntan på att bli färdig med Rebus

• lanovia 08

tänker på Ingis idag! *finns med dig och håller handen*

• lanovia 08

Hjälp vad ni skrev mycket igår, och jag tänkte precis säga att tur att spilelvinken sover så jag kan läsa ikapp men nu verkar det som hon vaknade. ajdå

Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...