• andbeyond

    I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...

    Här är ännu ett mysigt ställe där vi kan sätta oss i ringen och ta varandra i hand. Glad eller ledsen, dag eller natt så finns vi här


    Läsning sker på egen risk. Vi undviker då inte diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara en aning privat.

    Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.


    Tråden har nu fått en hel del trådbebisar jollrandes i hörnen till vår stora glädje

    Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3672148.html


     

  • Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...
  • Fru E

    Blommis- ja det hade jag behövt en PT i, dela är jag inte bra på men att hålla saker för mig själv är jag världsbäst på

  • passionsblomman



    Jaa, jag tänker varje gång jag mår skit att "nä nu ska jag hålla mig undan tråden och skona världen från mig själv" men sedan skiter det sig ändå och så kommer EGO-maratoninläggen Longus Rekordus, varenda gång ändå.

    Jag, som tycker att man egentligen inte ska lämna ut sig och sin familj så mycket på internätet.... *pinsamt å det gruvligaste*

  • Daa

    Bravo, Ninnis!


    Ninnnis skrev 2010-07-29 11:58:43 följande:
    Jag får skylla på att jag tränar på att vara glad för det lilla...

     

  • Ninnnis

     


    Fru E skrev 2010-07-29 12:04:41 följande:
    Blommis- ja det hade jag behövt en PT i, dela är jag inte bra på men att hålla saker för mig själv är jag världsbäst på

    Jag också. Fast jag vet att det är bättre att öppna mig. När jag väl gör det så gör jag det ordentligt

  • Daa

    Då tror jag att jag ska prova den. Komma till Umeå? Tja, kanske det...
    Eller så beställer jag den bara.


    lanovia 08 skrev 2010-07-29 09:49:39 följande:
    Jag köpte gravid-yoga skivan från amelia. Tyckte den var bra. Använde den inte så jättemycket. Men lite blev det och kändes som den hjälpte mig  och ryggen lite  

    Aleta: på lördag ska jag på bröllop. Då ska jag dansa, med lätt böjda knän, utan svank och överdrivna höftrörelser.
    (det blir bara roligare och roligare att föreställa sig min make försöka dansa magdans vid datorn. )

  • passionsblomman

     


    Ninnnis skrev 2010-07-29 12:12:55 följande:
      Jag också. Fast jag vet att det är bättre att öppna mig. När jag väl gör det så gör jag det ordentligt

    Ja, ni båda är lika på så vis. Jag kan vara PT åt er bägge, det är lugnt!

  • kikki kikki

    Jösses vad fort det går här inne....skrattar.....tagit mig 1 timme att läsa ikapp sen igår ju.....men då vet jag att när jag kommer från butiken så har jag en del att läsa igen....ler.....

  • Daa

    Det är så bra att dela! Jag är helt övertygad om att delande gör det lättare att ta sig igenom det jobbiga, på vilken nivå det jobbiga än må ligga.


    Fru E skrev 2010-07-29 12:04:41 följande:
    Blommis- ja det hade jag behövt en PT i, dela är jag inte bra på men att hålla saker för mig själv är jag världsbäst på

     

  • Aleta
    Daa skrev 2010-07-29 12:13:33 följande:
    Aleta: på lördag ska jag på bröllop. Då ska jag dansa, med lätt böjda knän, utan svank och överdrivna höftrörelser. (det blir bara roligare och roligare att föreställa sig min make försöka dansa magdans vid datorn. )
Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...