• andbeyond

    I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...

    Här är ännu ett mysigt ställe där vi kan sätta oss i ringen och ta varandra i hand. Glad eller ledsen, dag eller natt så finns vi här


    Läsning sker på egen risk. Vi undviker då inte diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara en aning privat.

    Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.


    Tråden har nu fått en hel del trådbebisar jollrandes i hörnen till vår stora glädje

    Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3672148.html


     

  • Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...
  • Daa

    Tråkigt, fru Sy. *kramar om* Som det brukar sägas, här får man kräka ur sig det man behöver. Något särskilt som hänt?

  • Ninnnis

    Fru Sy, vad trist att du mår dåligt.  Vad har svärmor hittat på? Jag märkte som sagt av en rejäl humörpåverkan när jag åt pergotime, det gör säkert inte det hela lättare... Kram!

  • Ninnnis



    Det ska bli så kul att bli faster!


    Villemoa skrev 2010-07-27 12:16:00 följande:
    Ninnis: vad spännande för din bror och fru! Bebisen får ju också världens bästa faster!

     

  • passionsblomman

    Herregud vad livet kastar omkring en med alla olika saker samtidigt!

    I väven ryms verkligen både guldtråd och svartaste svart. Att en familj får sådana besked, samtidigt som någon annan firar sin födelsedag...och samtidigt som man gråter sig till huvudvärk för deras skull, jublar man över en annan liten persons ankomst.

    Jag känner mig helt konstig idag.

  • Ninnnis

     


    passionsblomman skrev 2010-07-27 13:03:12 följande:
    Herregud vad livet kastar omkring en med alla olika saker samtidigt!I väven ryms verkligen både guldtråd och svartaste svart. Att en familj får sådana besked, samtidigt som någon annan firar sin födelsedag...och samtidigt som man gråter sig till huvudvärk för deras skull, jublar man över en annan liten persons ankomst.Jag känner mig helt konstig idag.

    Det är en konstig värld...

  • Villemoa

     


    Ninnnis skrev 2010-07-27 18:49:44 följande:
    Nu har lilla tjejen kommit och jag är världens stoltaste faster!!! ♥ ♥

    Grattis Ninnis, vad härligt!

Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...