• andbeyond

I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...

Här är ännu ett mysigt ställe där vi kan sätta oss i ringen och ta varandra i hand. Glad eller ledsen, dag eller natt så finns vi här

Läsning sker på egen risk. Vi undviker då inte diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara en aning privat.

Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

Tråden har nu fått en hel del trådbebisar jollrandes i hörnen till vår stora glädje

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3672148.html

• Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...
  • Ninnnis

I övrigt blev jag rejält osams med maken igår. Jag gick och lade mig klockan 21 och vi har inte pratat sedan dess. Det är möjligt att jag förstorar upp saker och ting, men ibland blir jag bara så trött...

• lanovia 08

Ninnis, vad tråkigt med bråket. *kram*
    Man får bli trött och sur ibland. Förstora upp saker är alldeles för lätt....
    Hoppas ni blir sams snart.

• lanovia 08

Ingis, Busan skuttar runt skriver du... betyder det att hon går??!!

• lanovia 08

Gött att hon sovit i eget rum i natt.

• lanovia 08

Fru sy om man inte få bli sur på sin svärmor då har jag misslyckats för länge sedan. Är det något som kan driva vettet ur en så är det väl svärmödrar. (även om jag tycker min är bra i mycket)

• Ninnnis

Nu såg jag att maken har skickat ett gulligt "förlåtmail" till mig klockan 22.26 igår när jag låg och sov. Inte för att det löser allt, men jag blev alldeles tårögd.

• lanovia 08

Ninnis vad mysigt att få åka och mysa med lilltjejen i helgen.
    Har hon fått något namn?

Och även här måste jag ju skriva grattis till den nyblivna fastern.

• Villemoa

Ninnis: fy för bråk! Hoppas ni blir sams snart igen! Kram

Ingis: Busan börjar bli stor När Moa fick sitt egna rum i höstas tyckte jag att det blev så tomt i vårt att hon numer sover mellan oss det är ju så himla mysigt! Blir intressant hur vi ska få plats framöver....

Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...