• andbeyond

    I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...

    Här är ännu ett mysigt ställe där vi kan sätta oss i ringen och ta varandra i hand. Glad eller ledsen, dag eller natt så finns vi här


    Läsning sker på egen risk. Vi undviker då inte diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara en aning privat.

    Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.


    Tråden har nu fått en hel del trådbebisar jollrandes i hörnen till vår stora glädje

    Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3672148.html


     

  • Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...
  • Ninnnis

    Nej, vad trist Fru Sy

    Åh vad jag känner igen mig i det du skriver. Man vill inte ha indianer, men samtidigt är dte ju bättre att de kommer om man ändå inte plussar. Samtidigt finns det ju lite lite hopp om de inte har kommit. Man kastas verkligen mellan hopp och förtvivlan och detär skitjobbigt. Kraaaaam på dig!

    *påminner mig om att min egen situation faktiskt har vissa fördelar* 

  • Ninnnis

     


    Fjällbruttan skrev 2010-07-13 16:12:40 följande:
    Ninnis, medans jag minns det, jag blir så glad när jag ser din snobben, han ser så knaslycklig ut så man kan inte annat än le

  • Ninnnis

    Jag och vovven var på hundträning igår, och han var så duktig! *stolt matte* Förra veckan gick det sådär, så jag gav mig tusan på att det skulle gå bättre den här gången, och det gjorde det

  • Fru sy

     


    Ninnnis skrev 2010-07-14 11:19:59 följande:
    Nej, vad trist Fru Sy Åh vad jag känner igen mig i det du skriver. Man vill inte ha indianer, men samtidigt är dte ju bättre att de kommer om man ändå inte plussar. Samtidigt finns det ju lite lite hopp om de inte har kommit. Man kastas verkligen mellan hopp och förtvivlan och detär skitjobbigt. Kraaaaam på dig!*påminner mig om att min egen situation faktiskt har vissa fördelar* 

    Tack för kramen!!

  • Fru sy

     


    Ninnnis skrev 2010-07-14 11:21:46 följande:
    Jag och vovven var på hundträning igår, och han var så duktig! *stolt matte* Förra veckan gick det sådär, så jag gav mig tusan på att det skulle gå bättre den här gången, och det gjorde det

    Härligt att det gick bra på hundträningen. Vad var det för träning? Vi gick på agillity med vår innan när vi bodde i en större stad, det var riktigt roligt! och hon var duktig oxå.

  • Ninnnis

    Det är "vanlig" lydnadskurs. Vi har gått de tre steg vår hundtränare har (grundkurs, påbyggnadskurs och löshundskurs) och detta var en drop-in-träning. Nästa vecka ska vi träna med djur (kanin, get och höna) för andra gången

    Vi ska börja på agility eller rallylydnad till hösten, vi har lite svårt att bestämma oss för vilket. Har ni andra hundägare några tips? Vi har köpt några agilityhinder på Rusta, och han verkar tycka det är kul.

  • Ninnnis

     


    Ninnnis skrev 2010-07-14 11:40:14 följande:
    Vi har köpt några agilityhinder på Rusta, och han verkar tycka det är kul.

    Hunden, alltså

  • Fru sy

     


    Ninnnis skrev 2010-07-14 11:41:16 följande:
      Hunden, alltså



    Vi tyckte det var jätteroligt med agillity, både vi och hunden!

  • Villemoa

    Fru Sy: Usch vad jobbigt! Kraaaaaaaam!

    Ninnis: duktiga lilla vovve!

    Andbeyond: usch för blod!! Hoppas att allt är som det ska! Kraaaaaam

  • andbeyond

    *kramar fru sy* Jag hoppas indianerna skärper sig!


    Här är det dripdropp på toapapperet men inte mer än så. Jag försöker ha tålamod.. oj vad jag har tålamod. 2 veckor går fort.. *intala sig själv*


    Ha en underbar Åhus-resa Blommis!


    Ninnis: Söt-Vovve!

Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...