• andbeyond

    I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...

    Här är ännu ett mysigt ställe där vi kan sätta oss i ringen och ta varandra i hand. Glad eller ledsen, dag eller natt så finns vi här


    Läsning sker på egen risk. Vi undviker då inte diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara en aning privat.

    Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.


    Tråden har nu fått en hel del trådbebisar jollrandes i hörnen till vår stora glädje

    Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3672148.html


     

  • Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...
  • passionsblomman

    Åh Daa! Det är väl klart att du ska åka och kolla! Fy för de därdrömmarna!

    Och FY Sonja för sådan huvudvärk! Usch, jag vet tyvärr precis hur den känns. TUR att den släppte såpass snabbt så du inte legat hela helgen!

    Fru Bygg, sommarstuga?! Vad KUL! Berätta mer!

    Ninnis, bajshundar....en anledning att jag gillar katter är att de liksom aldrig kommer å sådana där äckligheter!
    Men nu i midsommar kommer det fyra hunvalpar som bara är tio veckor eller så och bor här. Det tycker min son ska bli väldigt roligt.

    Det är OK med mig. Jag har vedat, varit på fotboll, minglat med folk i byn på ICAS 1-årsjubiléeumsfest i lördags och lite sånt. Det har avarit en bra helg. men nu är det dag 28 och de där välbekanta känningarna "nu-kommer-indianerna-när-som-helst" har infunnit sig. Det innebär att trots att det är en vecka kvar till mitt testdatum så går man ju nu och väntar sig rött hela tiden. Fram tills igår har jag faktiskt knappt tänkt på hela grejen...
    ...men nu börjar den där Vidriga Väntan Veckan, så nu övergår väl toabesöken i vanlig ordning från vanligt lättande på diverse tryck, till pappersanalys och överdriven torkning...

  • Daa

    *försöker komma på något bra att säga...*


    passionsblomman skrev 2010-06-14 12:10:34 följande:
     Det innebär att trots att det är en vecka kvar till mitt testdatum så går man ju nu och väntar sig rött hela tiden. Fram tills igår har jag faktiskt knappt tänkt på hela grejen... ...men nu börjar den där Vidriga Väntan Veckan, så nu övergår väl toabesöken i vanlig ordning från vanligt lättande på diverse tryck, till pappersanalys och överdriven torkning...

    Jag lider med dig. Och hoppas så att det inte ska komma minsta lilla spår, att känningarna inte betyder något annat än att eskimån har gosat in sig ordentligt för att växa till sig. *kramar om och håller handen*

  • Ninnnis

     


    passionsblomman skrev 2010-06-14 12:10:34 följande:
    Ninnis, bajshundar....en anledning att jag gillar katter är att de liksom aldrig kommer å sådana där äckligheter!

    Men å andra sidan äter de hårbollar

    Jag hoppas att kommande vecka går fortfortfort och att det bara blir bra besked framöver!

  • Daa

    Men då får vi hoppas att du genom nån sorts mirakel får slippa komma alltför nära ihopbrytandets rand. *kramar om igen*


    passionsblomman skrev 2010-06-14 12:23:11 följande:
    Tack, kramar är bra i det här skedet! Jag mår än så länge bra kan tilläggas, så jag är inte på ihopbrytandets rand eller så. Än.

    *inser att det nu är arbetstid och att jag har mycket att göra egentligen*

  • Ninnnis

     


    Daa skrev 2010-06-14 11:39:31 följande:
    Ninnis: nog hade det väl varit smartare om gullhunden/bajskorven hade gjort det i omvänd ordning? ("Skäggmannen" får mig fortfarande att småskratta )

    Jooo, men han är inte alltid så smart som man kan tro. Eller så är det precis det han är. Smart och medvetet busig 

  • passionsblomman

     


    Ninnnis skrev 2010-06-14 12:24:56 följande:
      Men å andra sidan äter de hårbollar Jag hoppas att kommande vecka går fortfortfort och att det bara blir bra besked framöver!

    Det gör ju hundar med! De äter förövrigt bajs och allt möjligt annat läskigt också. Fast de är charmiga emellanåt också. Ungefär som barn...

  • Ninnnis

    Neeeeej då, hudar äter baaaaara hundfoder...

    Det är nog bara att konstatera att jag är hundmänniska, inte kattmänniska  

Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...