• andbeyond

    I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...

    Här är ännu ett mysigt ställe där vi kan sätta oss i ringen och ta varandra i hand. Glad eller ledsen, dag eller natt så finns vi här


    Läsning sker på egen risk. Vi undviker då inte diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara en aning privat.

    Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.


    Tråden har nu fått en hel del trådbebisar jollrandes i hörnen till vår stora glädje

    Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3672148.html


     

  • Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...
  • Daa

    Jo, tack. Det är som där och lurar i bakgrunden. Även om det är lite besvärligt, så blir jag orolig om jag inte känt det på ett tag. Alltså får det gärna finnas hos mig några veckor till.


    lanovia 08 skrev 2010-06-10 12:17:11 följande:
    Hej Daa. Hur går det med illamåendet?  

    Jag skrev nog aldrig igår att jag blivit inskriven på mvc nu... Proverna såg bra ut. Lite mjäkigt blodvärde, så nu blir det lite järntabletter ett tag.

  • Daa

    Låter som en bra plan. Skönt att slippa stressa mot ett visst datum. Du verkar ju ha kommit igång ordentligt, så du kommer nog att greja det den här säsongen. *viftar med pom-poms*


    Fru E skrev 2010-06-10 12:21:13 följande:
    Daa-har ingen plan när jag ska köra upp utan tar så lång tid som det behövs men innan säsongen är slut iaf . Nu blir det att köra mycket hemma och öva så lektionerna blir så få som möjligt

     

  • passionsblomman

    Daa, käka jordgubbar! Och broccoli! Och ärtor! Och så ska du plocka nässlor, torka dem och smula söner, i med dem i en burk med tätslutande lock och sedan tar du typ ett kaffemått torkade nässlor i smoothies varje dag. Jag gör med hallon, banan och yoghurt och nässlor. Jag lovar att det hjälper!

  • Ninnnis

     


    passionsblomman skrev 2010-06-10 12:13:56 följande:
    Apropå vad barn säger ibland,häromkvällen vid nattning säger min son;"Mamma, visste du att sjöstjärnor har rumpan i ansiktet? (varpå han skrattar stort)Mamma, du skulle se rätt rolig ut med rumpan i ansiktet! (Varpå ungen asgarvar så han nästan ramlar ur sängen)



    Underbart!

  • Ninnnis

     


    Fru E skrev 2010-06-10 12:05:56 följande:
    Ninnis-huvudet är ovan ytan om jag väljer att ignorera det som gnager, i annat fall är det under ytan...........svårt att ha hoppet kvar när man snuvas lite men jag har alltid er

    Ja, du har ALLTID oss! Ska vi bestämma oss för att ignorera det jobbiga fram till augusti? Deal? *sträcker fram kardan*

  • Ninnnis

    Daa, vad skönt att proverna såg bra ut, förutom järnet då. Blommis järntips låter bra (och gott...)

    Har det ordnat sig med det struliga på jobbet?

  • Ninnnis

    Lanovia, hoppas ni får trevligt på studentfirandet och att ni har bättre väder än vad vi har... Håll hårt i lilla E!

  • passionsblomman

    Ja vädret är minsann inte så varmt...! Jag gick just ner och tände i pannan. Eller tände och tände, ibland tar det sig bara *poff* och man kan nöjt lämna källaren och känna sig som värsta proffseldaren.
    Ibland verkar det inte alls vilja brinna vad man än gör. Idag är det uppenbart ett sämre ibland än det som får mig att känna mig som proffseldare. Nu känner jag mig mer som en rökt böckling.

  • Ninnnis

     


    passionsblomman skrev 2010-06-10 14:13:22 följande:
    Ninnis, glömde svara förut: måndag den 21 är det TD.

    Oh, men det är ju nästan alldeles snart! *skickar tålamod, positiva tankar och en stor kram*

Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...