• Svar på tråden Tantvarning del 8
  • dfk

    Godmorgon!
    Teaterföreställningen var fantastisk! Min lilla jänta var statist och hade få repliker, men jag knäppte kort som en galning och vinkade och försökte få henne att titta lite åt vårt håll. Vad mycket arbete alla inblandade har lagt ner, man blev rörd!
    Ikväll blir det teater igen, men då på dotterns skola, de har övat jättemycket. Spännande!
    Passion,Så fin bild! vill också ha i min lilla trädgård!!!

    Nu måste jag jobba vidare.

  • Kjell Präst

     


    Soldemor skrev 2010-06-02 10:56:27 följande:
    Finns några riktigt bra inlägg i tråden "Vad är det för fel med brudöverlämning"

    Heter den inte "Vad är det för fel med brudöverföring". Roligt bara det


  • Soldemor

     


    Kjell Präst skrev 2010-06-02 10:57:38 följande:
      Heter den inte "Vad är det för fel med brudöverföring". Roligt bara det

    Jo, så var det nog! Överföring, som från ett konto till ett annat...skoj! .-D

  • Daa

    Attans elände!
    Klart jag borde hänga med tanterna mer. Just nu går det bara åt så mycket tid till att stöta och blöta tankar kring graviditet&sånt i bebistråden.

    Men kul att ni hade trevligt!


    Soldemor skrev 2010-05-31 15:30:20 följande:
      Vad synd att du missade det! Vi hade jättetrevligt! Det bevisar att du får hänga här mer!
  • Soldemor

     


    Daa skrev 2010-06-02 11:39:13 följande:
    Attans elände!Klart jag borde hänga med tanterna mer. Just nu går det bara åt så mycket tid till att stöta och blöta tankar kring graviditet&sånt i bebistråden. Men kul att ni hade trevligt!

    Det kan du med säkerhet stöta här också, här finns en hel del experter!  (och där hade jag tänkt att ha en bebis-smiley, men de var av någon outrundlig anledning helt borta!)

  • Daa

    Sonja, måste skriva även här: du kämpar på bra i brudöverlämnings-/överföringstrådarna. "Motståndare till demokrati"

    Aleta: snälla, skriv det. Det skulle vara så intressant att se hur reaktionerna skulle bli.


    Aleta skrev 2010-06-01 16:14:34 följande:
    Jag ska strax läsa hur det gick...måste erkänna att jag plötsligt blev jättetrött på alla nya överlämningsbrudar som kommer. Jag funderade på att skriva något i stil med:"Mäh! Orka! Har ni inget bättre för er än att diskutera sån't här, det är ju självklart att det ska vara förbjudet juhh!" :-d
  • Daa

    Har jag skrivit här att jag är gravid igen? Det har jag kanske inte gjort?
    Tankarna lyder, för det mesta: blir det tredje gången gillt, eller kommer min make och jag att fortsätta vara barnlösa, alla graviditeterna till trots?


    Soldemor skrev 2010-06-02 11:41:48 följande:
      Det kan du med säkerhet stöta här också, här finns en hel del experter!  (och där hade jag tänkt att ha en bebis-smiley, men de var av någon outrundlig anledning helt borta!)
  • Cantaton

    Åååh, grattis - hoppas, hoppas!!


    Daa skrev 2010-06-02 11:43:49 följande:
    Har jag skrivit här att jag är gravid igen? Det har jag kanske inte gjort? Tankarna lyder, för det mesta: blir det tredje gången gillt, eller kommer min make och jag att fortsätta vara barnlösa, alla graviditeterna till trots?
  • Soldemor

     


    Daa skrev 2010-06-02 11:43:49 följande:
    Har jag skrivit här att jag är gravid igen? Det har jag kanske inte gjort? Tankarna lyder, för det mesta: blir det tredje gången gillt, eller kommer min make och jag att fortsätta vara barnlösa, alla graviditeterna till trots?

    Vi kan be för er!

Svar på tråden Tantvarning del 8