Tantvarning del 8
Ja, då har 3 månader gått, och det är dax att starta en ny tråd för alla glada, snälla och pratsugna tanter i alla åldrar.
Gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3637186.html
Ja, då har 3 månader gått, och det är dax att starta en ny tråd för alla glada, snälla och pratsugna tanter i alla åldrar.
Gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3637186.html
Du skojar med mig nu va!
My god...
Inlägg 24
Hur som helst så vill jag verkligen hälsa på i drömhuset!
...och plocka sniglar (örk!)
Shit, det var på riktigt...
Underbar kommentar där hörru!
Och komma hit får ni göra nä ni vill. Man måste inte plocka sniglar!
Gulliga lilla K!
Vet ni vad det är för dag i dag? Det är en speciell dag, en unik dag, en väldigt bra dag!
Det är sista dagen i skolan för mig, sista seminariet, jag har precis gjort mitt sista föredrag i skolan någonsin( hoppas jag)! 5 år byebye, jag har fortfarande kvar min masteruppsats men det är individuellt arbete och jag behöver inte göra läxor eller föredrag eller vara på seminarier, eller sova på tråkiga föreläsningar!
5 år har svisch eller segat sig förbi beroende på humör och jag har klarat av det!!!!!!!!
Så idag ladies är det skumpa till alla!!
Grattis Heloise!!!
SKååål!!!
GRATTIS HELOISE!!!! Bra jobbat tjejen! Du är bäst!
*korkar upp champagne, sveper ett glas och susar vidare*
KRAAAAAAAM!!
Massor av grattis och skålar till dig Heloise!!
Sonja, åh! lillskruttan, jag kan se det framför mig när hon fick cykeln!!
Passionsblomma, det är inte såna sniglar du kan vitlöksmarinera....
Aleta, , jag tror nog att den där hunden stannade hemma, så brudparet slapp med en avrättning av den!
Ikväll ska vi på cirkus. Jag både ser fram emot det och så har jag lite klump i magen, då man aldrig vet om det är en bra cirkus som är snälla med sina djur. Det kan ju inte vara
så kul för djurena att kuska runt i långtradare dag efter dag!
Stora kramar till er alla!!!