Tantvarning del 8
Ja, då har 3 månader gått, och det är dax att starta en ny tråd för alla glada, snälla och pratsugna tanter i alla åldrar.
Gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3637186.html
Ja, då har 3 månader gått, och det är dax att starta en ny tråd för alla glada, snälla och pratsugna tanter i alla åldrar.
Gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3637186.html
Heloise!
GRATTIS! hurra! Bra kämpat ! Hejja, Skåloch krulltrumpeter!!!!!!!
Vilken lättnad, Heloise! Jag vet hur det känns!! Stort grattis
dfk, jag vet precis hur du känner det inför cirkusen, men numera har man väl inte vilda djur på samma sätt som förr.
Om man tänker på vilka mängder med tid som läggs på träning så kan man konstatera att de där djuren inte behöver ha det tråkigt åtminstone. De har väl semester under vinterhalvåret också
Hoppas det blir kul.
Tack för alla grattis!
Idag har dock varit en mindra bra dag och Julle har varit besvärligt, har för första ggr kräkts på jobbet, för säkerhetsskull så blev det 3 gånger.
Ska det inte bli bättre när man närmar sig v12? För mig blir det bara värre
Usch jag ska gå och tjura framför en film, Panzer är ute och dricker öl med killarna och de var alla överrens om att jag måste knipa tills den 1/1... jag som tänkte att Julle skulle komma en 2 veckor tidigare så jag slipper julen!
*rodnar*
Igår var vi på födelsedagsmiddag, idag har vi haft kompisar här och ätit rökt sik, gädda, grillat mmmmm och vin!
Nu ska jag på tjejfest
Min make har redan gett mig morsdagspresenten, en fin tunika/klänning med vadlånga, snygga tights till Och så köpte jag mig en epillator också.
Sonja, ja det får du och i den tråd där detta flitigt används byts vissa bokstäver ibland ut nr andan faller på!
Ha så jättekul på festen!
www.aftonbladet.se/nyheter/article7208995.ab
Man slutar ju aldrig att förfäras...
www.aftonbladet.se/wendela/barn/article720123...
och det här då!
Igår var det tantfika i en av Huvudstadens vackra förorter...tant från Skåne mötte tant boende i fjällen, tant med tillhörande bedårande groda. Det ni! Var så trevligt!
Fjosok: Twittertråden är stängd!
Nu skall vi snart bege oss söderut igen. Har varit helt fantastisk helg i Stockholm, trots tvivelaktigt väder. Björn Skifs var liksom bara så...underbar! Jag har ju i princip växt upp med den mannen, hans musik har följt mitt liv på olika sätt.!
Skall åka via Skärholmen, de har också ett Kapp-Ahl jag skulle kunna flytta in till
Hej! Är något seg i kolan idag.
Helt galet rolig kväll igår: tio totalt hämningslösar ryska tjejer och jag som åt, drack, drack, drack, åt igen, dansade, skrek, skrattade så jag har ont i magen idag.
Vi hade vår månatliga klädbytarkväll. Alla tar med sig kläder som de är less på, som blivit för små (eller för stora) och så slänger vi allt i en stor hög på golvet. Alla river runt i högen och sätter igång och prova. Gillar man nåt tar man hem det. Alla hittar oftast något. Det som blir över (några grejer har ju gått runt ett par gånger) lämnar vi till Röda korset.
Igår såg vi dessutom Eurovision, OCH så hade kvällens värdinna precis fått jobb, så vi firade extra mycket.
Maken har åkt och jobba och lämnat en stackars bakis mamma att ta hand om dagens barnkalas. :-S Vet inte hur jag ska orka, men det måste gå antar jag.
Ha en bra dag!
*sveper en Treo och kavlar upp ärmarna och sätter igång att blåsa upp ballonger*