Tantvarning del 8
Ja, då har 3 månader gått, och det är dax att starta en ny tråd för alla glada, snälla och pratsugna tanter i alla åldrar.
Gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3637186.html
Ja, då har 3 månader gått, och det är dax att starta en ny tråd för alla glada, snälla och pratsugna tanter i alla åldrar.
Gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3637186.html
Han hörde dig iaf när han gav dig blomman det är då säkert!!
Vad roligt att höra att din pappa är så mkt bättre cantaton, och klart du ska träffa snyggingen igen Solde
Igår gick jag in i vecka 12 och på torsdag ska jag på privat vul i Uppsala, helt onödigt och fjolligt och ängsligt, men det ska iaf bli jättespännande. Annars börjar illamåendet, åksjukan och tröttheten ge sig. Min redan runda mage har ändrat form och ser numera bebisrund ut.
Det lät som en alldeles underbara tjejträff Sonja! Jag saknar rödvin och cigaretter, men Panzer har köpt ett alkoholfritt rödvin till mig som faktiskt ska vara jättegott, säger de som provat.
Ååååh jag får frispel på BT-krångel! Nu när jag äntligen ska komma ikapp!
Jag har haft en välfylld helg och nu försöker jag uppdatera mig här i trådarna, men det går trögt och dåligt och jag blir utslängd hela hela tiden! *får ett utbrott*
Hoppas det är bra med alla, jag kn inte ens klicka mellan trådarna ocrdentligt så jag ser ju inte vad ni haft för er. *arg som ett bi*
Har samma problem! Mög!
BT krånglar för mig med jag har blivit utslängd ett gäng gånger och blivit av med inlägg som jag skrivit.
Jag väntar på att Panzer ska komma hem, tänkte att vi skulle ta med oss en varsinn bok, en filt och så köpa en sallad var på stan och dra ner till Bollan, dvs Boulognerskogen, en stor och jättefin park inne i Gävle. Kanske kan jag övertala Panzer att gå på Hood med mig också om jag rakar benen, vaxar mustaschen och blinkar med fransarna
En sådan här köpte jag igår, för jag fick det i present på morsdag-att få plantera en Magnolia i min trädgård min första vår här och ha den som ett morsdagsminne framöver.
KOLLA in mitt galleri och några andra Magnolior jag gärna skulle plantera i min trädgård! Den som heter Elisabeth har jag sett på riktigt och i blom och den doftar underbart! *vill ha vill ha vill ha*
Blomman, vilka magnolior!!! Här är det lite för kallt dessvärre. Mamma har en ändå och vi trodde att den skulle blomma, men några insekter verkar ha ätit upp knopparna.
Heloise, hoppas ni får en skön kväll.
JA, snälla! Gör det!