Tantvarning del 8
Ja, då har 3 månader gått, och det är dax att starta en ny tråd för alla glada, snälla och pratsugna tanter i alla åldrar.
Gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3637186.html
Ja, då har 3 månader gått, och det är dax att starta en ny tråd för alla glada, snälla och pratsugna tanter i alla åldrar.
Gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3637186.html
Åh vad ljuvligt!
Tack Cantaton och Villemoa, ja jättemysigt! Känner mig helt plötsligt ubergravid och dessutom känns det verkliget. Jag he en bebbe i magen :-O
Grattis Heloise, så skönt!
Sonja, vilken sötnos hon är!
Passionsblomman, två har börjat blomma och mamma blev mycket intresserad av tipsen!
Kramar till alla!
Passion, underbara växter, känner mig inspirerad att sätta igång här runt knutarna runt radhuset.
Heloise, spännande med ultraljudet!
Sonja, jodå vår lilla teaterapa har verkligen fått utlopp för sin teaterådra här i veckan!
Vilken söt liten tjej du har Sonja!
Heloise: Underbart att ha sett Julle/Jullan sprattla *blir varm inombords när jag minns våra ultraljud*
Daa: här bes det böner också!
Tack för alla fina kommentarer ang min trollunge. Som alla mödrar är jag ju heeeeeelt opartisk och tycker hon är söt som en karamell
Sonja: K är så himla söt, brås på sin mor tycker jag
Ojoj vad jag jobbar för att komma ikapp och för att vara redo inför kvällens spelningar! Idag orkade jag inte mer efter lunch, så jag har lyssnat på kroppen och bara legat i sängen och läst hela dagen. Var så skönt. Ikväll har jag förberett mig inför den föreläsning jag ska hålla om entreprenörskap på en gymnasieskola imorgon.
Full fart. Men allt är roligt igen! (Även om jag är rätt trött... men 1½ vecka till så är det lugnt sedan.)
Grattis, Heloise! Så skönt och så roligt!
Tack *rodnar*
Hur mår ni idag då, du och Julle?
Villemoa! Roligt att se dig titta in. Kör inte slut på dig bara så här vid terminsslut. Snart sommarlov Då kan du ta hand om dig och magen. Hur mår Moa?
CAntaton: Skönt att höra att du hittat glädjen igen, men kör inte slut på dig du heller.
Liz: Finns det kvar nå tårta *liten försynt fråga* För visst har det varit födelsekalas i dagarna
Ikväll är det den årliga lekparksfesten i kvarteret. Tyvärr stormar det och är grått. Vindarna är isande kalla, brrrrrr *hackar tänder* Min asociala make har bestämt sig för att det blir dåligt väder ikväll, medan jag bestämt mig för att vinden mojnar, himlen spricker upp och Solen visar sig lagom till kvällen. Där ser ni skillnaden i våra naturer. Jag ser positivt på det mesta och han målar allt i svart. Jä**a neggomänniska !!
Jag tycker vi kan gå med flickorna och grilla några korvar och sen gå hem om det är för kallt. Han säger att han går ingenstans om det är blåsigt.
Kram till ALLA!