Tantvarning del 8
Ja, då har 3 månader gått, och det är dax att starta en ny tråd för alla glada, snälla och pratsugna tanter i alla åldrar.
Gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3637186.html
Ja, då har 3 månader gått, och det är dax att starta en ny tråd för alla glada, snälla och pratsugna tanter i alla åldrar.
Gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3637186.html
den här söta tankinin ska få äran att täcka över Julles bulle i sommar!
maternity4less.com/Merchant2/merchant.mv&Store_Code=mat4less&Product_Code=SW+1402&Category_Code=SW
Heloise, vad kul att titta på bilden av lila knytet! Jag kommer ihåg den pirrande känslan när man fick kika på ultraljudet.
Passion, åh! Vad spännande, all lycka till med eskimon!!
Oj,oj oj... tänk så många gånger någon har frågat eller grattat mig till graviditeten. Där i ligger bara kanelbullar brukar jag säga. Men nu ska ju kanelbullemagen tränas ner i storlek är min tanke.
Im yours, Stora grattiskramar i efterskott!!!
Godmorgon!
Passion, hur har det gått?
Är jätteseg, men jag piggnar nog till snart. Var uppe tidigt och gjorde engelsk frukost till familjen.
De undrade vad för lurt som låg bakom det...??!
Visserligen kan det vara så att jag alla andra morgnar är så extremt morgontrött, så kanske syftade de på det. Hur som helst så uppskattades frukosten och yngsta tjejen
önskade sig samma frukost imorgon igen.
Känner mig så moloken, jag tränar och håller på, men jag sabbar det hela med att äta godis varje dag eller annat kaloririkt. Får börja att ta med nötter, krispiga morötter eller annat i väskan så jag har något att ta till när sötsuget sätter in. Jag har inte tänkt att sluta med godis eller sötsaker, men man behöver ju inte heller äta det varje dag
Jag äter ju bra och sund mat men det är ju det där extra som kvällsmacka och godis som inte behöver vara med på listan!
Så nu fick jag gnälla av mig lite. Jag ska nu tänka sunda tankar, som en härlig knäckemacka med keso och skivad banan på, en saftig grapefrukt och knaprig morot, inte på snickers eller daim
Vilka världsproblem...
Kram på er!
Passion, hur gick det för er igår?!
Fin!
Vågar knappt läsa, är så nervös! Ingen Passionsblomma än, det är väl ett bra tecken?
Hoppas, hoppas, hoppas.
Oj jag glömde skriva att jag fick ett sms av blomman igår!
Eskimån klarade upptiningen bra och de fick fortsätta!!
Jaa!
*hoppar runt, hurrar och klappar i händer*
*hakar på*