Tantvarning del 8
Ja, då har 3 månader gått, och det är dax att starta en ny tråd för alla glada, snälla och pratsugna tanter i alla åldrar.
Gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3637186.html
Ja, då har 3 månader gått, och det är dax att starta en ny tråd för alla glada, snälla och pratsugna tanter i alla åldrar.
Gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3637186.html
Ni tanter som är sådana som minns den gamla goda tiden i Tanttrådens begynnelse kanske listar ut vems sida det här är?
http://www.dinhalsokalla.se/default.html
Skitkul! She´s on track!
Vilka läckra blommor du har, Blomman! Vad häftigt det skulle vara och ha en sådan trädgård som du, där man verkligen kan blomma ut (oj, jag blev visst rolig!) med blomsterprakten!
Vi skall faktiskt upp till Småland ikväll, till Moheda. Vi skall bo på vandrarhem där, för jag skall vara med på Världens fest i Växjö i helgen. Och uppladdningen kan inte bli bättre, jag är bara så komplett asförkyld! Blää! (och här hade jag velat ha en talande smiley på detta, grr!)
Solde, jag HAR inte de där blommorna! Bara i min fantasi. Men jag VILL ha dem och tänker minsann gräva bort den där gräsmattan bit för bit.
Moheda! Oj vad du är nära min barndoms smultronställen då! Om du åker förbi Öhrs kyrka kan du tänka att där ligger min lilla mormor begraven och där cafét är jobbade min mamma i mjölkboden när hon var liten...
Det skall jag tänka på! Och på dig då!
Just det!
Nehej, detta går inte! Nu får det vara färdigsuttet. Vi har osågad ved och oklippt gräsmatta, oplanterad Magnolia och en massa annat därute i trädgården. Och det ska bli 25 grader varmt ute sa de på väderrapporten igår. Bäst jag ser till att komma ut. Ikväll ska vi åka ända till Västervik för sonen spelar match (klockan 19 en vardag och över 7 mil härifrån... )
Ha en bra dag alla!
Det samma! Skall försöka sluta vid lunch (ha ha!) så jag kan packa färdigt och fixa lite hemma innan vi åker...
Idag var vi på vul och Julle mår finfint, han är större än beräknat och vi har fått nytt datum 15 december. Alltså är jag i v13 nu!
Det var så otroligt häftigt att se honom/henne på skärmen, först var h*n still sen blev det en väldig fart efter att dr buffat och knuffat på magen.
Allt så perfekt ut och dr sa att det var en fullständigt normal graviditet och eftersom allt var bra så sa han att nu är det 99% säkert att det kommer en bebbe till oss!
Härligt!!