• Svar på tråden Tantvarning del 8
  • Sonja68

Tinker; OM jag förstår din frustration. Här är det samma, det är alltid jag som ska dividera med bilmekaniker, jag som ändå inte fattar nåt om bilar.... Blä!

• Soldemor

Har hittat en pojkvän till Siena. Han liknar henne lite och blev BIS på utställningen i lördags! Tänk att ha huset fullt med små lurviga sköldpaddsbollar! Suck!

• Aleta

Heloise, grattis till palestinasjalen!

Oj Solde jag kan se dig sittande med famnen full av små kattungebollar som piper.

Var är överlämningstråden, var, var?{#lang_emotions_demon}

• Heloise
    Soldemor skrev 2010-05-26 14:24:16 följande:
    Har hittat en pojkvän till Siena. Han liknar henne lite och blev BIS på utställningen i lördags! Tänk att ha huset fullt med små lurviga sköldpaddsbollar! Suck!
    Underbart! Jag vill så gärna ha en liten blåskölpadd och vit perser, men jag har bestämt mig för att inte ha några fler perserkatter på ett tag!

Snart måste jag åka till jobbet, usch jag är så trött på att jobba, hoppas verkligen att jag kan gå hem lite tidigare än december...

• Soldemor

Aleta skrev 2010-05-26 14:35:13 följande:
    Heloise, grattis till palestinasjalen! Oj Solde jag kan se dig sittande med famnen full av små kattungebollar som piper. Var är överlämningstråden, var, var?

Den heter: Då är det bestämt, Vickan skall överlämnas av sin far (eller något liknande) Den är väldigt aktiv nu, så den finns med bland de senaste inläggen el trådarna.

Jo, det där med bebis-snuttar i knät kan jag också utan problem visualisera!

• Aleta
    Soldemor skrev 2010-05-26 14:54:17 följande:
      Den heter: Då är det bestämt, Vickan skall överlämnas av sin far (eller något liknande) Den är väldigt aktiv nu, så den finns med bland de senaste inläggen el trådarna.Jo, det där med bebis-snuttar i knät kan jag också utan problem visualisera!
    Ja den ja, där får jag erkänna mig skyldig till att diskussionen fortsätter.
  • Heloise
    Soldemor skrev 2010-05-26 14:54:17 följande:
      Den heter: Då är det bestämt, Vickan skall överlämnas av sin far (eller något liknande) Den är väldigt aktiv nu, så den finns med bland de senaste inläggen el trådarna.Jo, det där med bebis-snuttar i knät kan jag också utan problem visualisera!
    Där har jag redan varit och gjort en insats, men jag är inte lika vuxen och mogen som Aleta, blomman, sonja och duchess, jag vill mest skrika att folk är korkade. Eftersom jag inte litar på att jag kan vara vuxen och mogen i diskussioner med folk som inte ser längre än näsan räcker så håller jag mig numera därifrån. Jag muckar på familjeliv ist, där är nivån så låg att man kan blir lite grining och spydig utan att det märks haha
  • Heloise
    Aleta skrev 2010-05-26 14:35:13 följande:
    Heloise, grattis till palestinasjalen! Oj Solde jag kan se dig sittande med famnen full av små kattungebollar som piper. Var är överlämningstråden, var, var?
    Jag har iofs ingen palestinasjal men väl en väldigt snygg  Louis Vuttion sjal som jag fick av en väns mamma. Jag får vifta med den ist
  • Soldemor

Heloise skrev 2010-05-26 14:59:01 följande:
    Där har jag redan varit och gjort en insats, men jag är inte lika vuxen och mogen som Aleta, blomman, sonja och duchess, jag vill mest skrika att folk är korkade. Eftersom jag inte litar på att jag kan vara vuxen och mogen i diskussioner med folk som inte ser längre än näsan räcker så håller jag mig numera därifrån. Jag muckar på familjeliv ist, där är nivån så låg att man kan blir lite grining och spydig utan att det märks haha

Alla insatser för det goda och rätta är bra! {#lang_emotions_djavulsk}

Svar på tråden Tantvarning del 8