Tantvarning del 8
Ja, då har 3 månader gått, och det är dax att starta en ny tråd för alla glada, snälla och pratsugna tanter i alla åldrar.
Gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3637186.html
Ja, då har 3 månader gått, och det är dax att starta en ny tråd för alla glada, snälla och pratsugna tanter i alla åldrar.
Gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3637186.html
Pajen doftar ialalfall gott...
Jag vill oxå ha paj jag har bara kolagömma, men det borde jag inte äta för det är inte bra för Julle.
Äsch jag går med bladen i kväll istället, alltså mer kväll typ runt 21-22. Jag börjar inte förrens kl 16 imorgon så jag kan sova ut och då har alla gått och lagt sig, ergo inga frågor om vad det är för blad
Vad skriver de på FL då? Länka! Eller inte så jag inte blir ännu argare än jag redan är...
Heloise, när du ändå knallar runt med flygbladen, kan du inte slänga med en liten lapp med:
"Avskaffa monarkin NU!"
Det känns som att det är en hel massa intelligenta och driftiga människor som nu tar avstånd från kungahuset medan en hel hög mindre begåvade bimbos hejar på. Undrar vilka som har bäst förmåga att få argumentera bort monarkin.
Nu har jag haft kul med en annan BT medlem på FL i Vickan tråden, det är en helt annan pajkastarnivå där, jag blev kallad en rabiat feminist med palestinasjal, lite kul faktisk, jag hqr aldrig blivit kallade det förut *känner mig stolt*!
Nattnatt ladies and gents
Heloise! Rabiat feminist sa du, ja sträck på dig och känn dig stolt! Härligt med positiv respons!
Passion, vad du frestas med smarriga pajer
Tinker, Hej! Vad otur med bilen! Ja maken din har nog svårt att fixa den från England.
Kram!
Det är ju det och därför blir jag ännu mera less och upprörd när han på andra sidan kanalen KRÄVER att jag ska ifråga sätta bilmekankernas kompetens.... hur f-n gör ajg det utan att uppfatas som grinig kärring?
Vi har varit förskonade då bilen är 10 år och det är itne motorn - tack och lov - som inte funkar.
Försöker se det positiva i det hela, dvs. finns värre saker som kan hända.
*kram*
Beundrar er som fortfarande orkar försöka utbilda massorna i detta land!
Jag har bestämt mig för att nöta in det i mina barn. Fast dem vet redan vad som gäller.
Maken min fick ju fint omvärdera sina önskemål i samband med vårt bröllop.
I England så frågar dessutom vigselförrättaren " who gives this bride away in matrimony?" vilket fick mig att fullständigen storkan.
Ursäkta men jag har varit själv försärjande sen jag var 16 och föddes som fri individ. Helt enligt svensk grundlag!!!!
Slapp diskussion om brudgumsöverlämning igår, var ett roligt och spännande samtal med brudparet!
Idag fick Soldan åka med mig till jobbet, för hennes extrapappor skulle hämta henne här. De är i sitt sommarhus, så det var mycket närmre hit. Hela vägen i bilen talade hon om för mig hur eländigt och jobbigt allting var, hon lät såå eländig! Men när hon fick undersöka pastorsexpeditionen och lukta på gamla böcker i arkivet, då var allt glömt, det var jättemysigt! Hoppas nästa bilfärd gick bra för henne!
Idag är det sista jobbedan för denna vecka, projekt Skifs närmar sig, yes! Och det lutar åt en tantfika på lördag. Bruttan har föreslagit ett ställe som inte ligger så väldigt långt från vårt hotell! Tant rules!